Telefon hacklemeyle ilgili sorularım var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

roadvoodoo01

Üye
    Konu Sahibi
Telefon hacklemeyle ilgili sorularım var
İyi günler ;
1)Telefonu hackleme durumunda ne tür avantajlar ve dezavantajlar bizi bekliyor olacak?
2)Hacklenmis telefonu hacksiz sisteme çevirme imkanımız olurmu? (c6-01)
3)Hackleme işlemi telefonun garanti kapsamına girer mi?
4)Hackleme yaparken hangi hususlara dikkat etmemiz gerekir?
 


roadvoodoo01

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah kardeş diğer hususlar hakkında bilgin varmı?
 
qsaw

qsaw

Üye
avantaj olarak unsignedleri yükleye bilirsin :oke: sertifika sorunu vermez
 
cardanadam

cardanadam

Üye
hack siz telefon yakıtsız arabaya benzer
 

ozgurde

Üye
arkadaşlar size genel bir bilgi vereyim.
bir cihazın yazılımıyla oynamak donanıma zarar vermediği sürece garantisini asla bozmaz.
cihazların garantisi donanıma vardır.hiç bir cihazın yazılım garantisi aten yoktur.
bir lisanslı bilgisayarın bile yazılıma garantisi yoktur.donanıma garantisi vardır.
ama bu şu demek değil.yazılımla oynayıp donanımı bozabilirseniz elbette bu garantiyi etkileyecektir.ama yazılımla bir cihazın flashını bozsanız bile zaten servis bunu anlaması biraz zor
ben biraz ipucu birazda genel bilgi vermek istedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: roadvoodoo01
qsaw

qsaw

Üye
arkadaşlar size genel bir bilgi vereyim.
bir cihazın yazılımıyla oynamak donanıma zarar vermediği sürece garantisini asla bozmaz.
cihazların garantisi donanıma vardır.hiç bir cihazın yazılım garantisi aten yoktur.
bir lisanslı bilgisayarın bile yazılıma garantisi yoktur.donanıma garantisi vardır.
ama bu şu demek değil.yazılımla oynayıp donanımı bozabilirseniz elbette bu garantiyi etkileyecektir.ama yazılımla bir cihazın flashını bozsanız bile zaten servis bunu anlaması biraz zor
ben biraz ipucu birazda genel bilgi vermek istedim.

Kardeş pek anlamadım yani şimdi donanımı bozmadan sistemi çökertsek garanti almayacak mı? Çünkü ben garanti belgesinde 90 gün boyunca yazılımsal garanti felan filan yazıyordu :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt