İstek Telefon geldi ama ...

    Konu Sahibi
Telefon geldi ama ...
Arkadaşlar merhaba Gold'tan aldığım Sony xperia sp cihaz bugün geldi her neyse. telefonu açtım falan filan Sim kart microymuş bilmiyordum, turkcell sim kart var şimdi bunu micro yapıcam

1.Bu ücretlimidir ? sadece kestircem?
2.Telefonun kağıdında cihaz sağlıklı çalışması için 128 KB micro sim ile çalıştırın yazıyor
3.Hattım Turkcell ?
 

0MG90

Üye
Kendin de kesebilirsin normal simi ama telefoncular da hallediyor 2dk da
Para alan olur almayanda olur
 
    Konu Sahibi
kendim korkuyorum yanlış kesebilirim
 
Git kestir 1-2 lira anca alırlar. Zımba basma aleti gibi bir şey bir ekre çıt yapacak.

Onu yapan alet bile hali hazırda 7 lira..

 
Tepkiler: gorkem2239
Kestirmen daha iyi olur.
 
Tepkiler: gorkem2239
Öncelikle hayırlı olsun.
Git kestir en fazla 1,2tl alırlar riske değmez bence
 
Tepkiler: gorkem2239

fk555897

Üye
Turkcell'e git az para alırlar. 1-2 lira falan.
 
Tepkiler: gorkem2239
biz kesiyoruz para falan almıyoruz biz mi yanlış yapıyoruz ?
 
Tepkiler: gorkem2239

Emre

Üye
Klasik SIM kartların ölçüsü 12×25 mm iken mikroSIM kartlar 12×15 mm.

Gereken Malzemeler
  • Makas
  • Normal SIM kart
  • Cetvel
Yapılacak İşlemler
Adım 1-) Öncelikle cetvel ile SIM kartımızda kesip,ayıracağımız alanı belirleyeceğiz.Bize sadece SIM kartın esas kısmı olan metal bağlantıların olduğu yer lazım olacak.

Adım 2-) Aşağıdaki görsel gibi 12×15 mm'lik bir alanı belirleyip , uygun bir kalemle işaretleyim .

Adım 3-) İşaretli yerlerden dikkatlice kesmeye başlayalım. Aman dikkat bu adımı özenle uygulayalım.

Adım 4-) Vee mikroSIM kartımız hazır.

Uyarılar
  • Kesimi dikkatlice dikkatlice yapalım,yanlış bir harekette SIM kartımızı kullanılmaz hâle getirebilirsiniz.
  • ben sorumlu değilim.
  • PCLabs & Ceplab teşekkurler
 
Tepkiler: gorkem2239 ve Microsoft Corporation
Harika anlatım.
 
Tepkiler: RetaXter

Invoke

Üye
Kendin uğraşma. Fazla kesersin sonra uğraş dur.
En fazla 2-3 lira alırlar. Hatta almazlar. Çok para isteyen olursa çık başka bayiye git.
2dklık iş, hemen kesip verecekler.
 
Tepkiler: gorkem2239


İyiymiş teşekkürler

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Tepkiler: RetaXter ve gorkem2239

blackaid

Üye
şimdiye kadar ben hep kendim kestim arkadaşların sim kartını da kestim zor birşey değil çip kısmına dikkat et hatta uzmanlaşıp cetvel kullanmadan göz kararı kesebiliyorum
 
    Konu Sahibi
Eyvallah sonunda kestim
 

ByKatre

Üye
ıyi bakalım güzelmis bu
 

mcnpl4

Üye
ben turkcellde ucretsiz kestirmistim ucret alan olacagini sanmiyorum
 
Ben kendim makasla kesmiştim
Eğer simin 64kb ise 128'e gerek yok
Kendim uğraşamam dersen telefoncular 2, 3 tl ye kesip veriyorlar.
 
    Konu Sahibi
kestim makasla oldu arkadaşlar sağolun ##
 
Tepkiler: ByKatre