Telefon cop oldu artik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon cop oldu artik
Selamin aleykum arkadaslar lg g2 telefonumun alt tarafindaki anten kisminin civatalarini sikarken bir citirti geldi ve ekran gitti ekranim daha onceden catlamisti simdi telefonu acinca normal calisiyor kameraya filan girdim tahmini muzik actim ama ekranin siyahligi parlaklasiyor yani geliyor ama gorunmuyor hicbirsey ve alttaki lg logosunun orasi isiniyor neden olabilir acaba skstirirken biyere mi temas oldu anlamadim yaptim yaptim yoksa direk atacagim telefonu
 
a.s civataların orda ekran bağlantı flexleri var en fazla ona zarar gelmiştir ama çok sıktıysan ekranı çatlatmıştır. Ekran ışığı yanıyosa görüntü giden flex pert olmuş. Geçmiş olsun. Benim de anakart aynısı oldu. Çöpe atmaktansa bana verebilirsin veya satabilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...