Telefon battı

NEXUS

Üye
evet almam telefonda kalite istiyorum gm'nin getirdikleri kalitesiz de sayılmaz ama insan güvenemiyor işte ben tanıdık firmaları seçeyim de
alcaksan Nokia Lumia 1020 al kamerası süper , kaliteli yani hem kasmayan hem de tasarımı güzel hem de mağazası güzel telefon istiyorsan iPhone 5S , en iyi android deneyimi için Nexus 5 , özellik için galaxy note 3
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
engelledin sanıyordum?Bu iPod a taktım ama inşallah bu sene çıkar 6. nesli
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
Hwawei güzel bir markaya benziyor ama ben bilmediğim için almam öle bir hata yapmıştım sonunda pişman oldum tabi 0MG karar vercek ama ben olsam ya nexus 5 yada xperia z2 alırım
 

kemsaf

Üye
Ben olsam 1500 tl ye alabilecegim teller : huawei p6 , htc one , Lg g2 , z1, nexus 5 , Htc butterfly , htc 8x , lumia 920 vb.
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
wp almam ve iPod Touch 2 yılda bir çıkıyor