Telefon battı

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Oldu o zaman biz kalkalım
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: .NeXuS.

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Symbian kullanmanın mutluluğunu tadamamış arkadaş eskiyiz biz
 
Tepkiler: Burak Altun

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Hayret Ben yine alıcam telefon aldıktan sonra zevk için
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Symbian ı nasıl bıraktı bilmiyorsun wp nasıl ortaya çıktı bilmiyorsun lütfen yazma bir şey
 

NEXUS

Üye
Nokia Symbian ı nasıl bıraktı bilmiyorsun wp nasıl ortaya çıktı bilmiyorsun lütfen yazma bir şey
Buradaki amaç symbianmı zaten symbianı konuşmak için çok geç hiçbir firma artık symbian'lı telefon üretmiyor ve eskiden üreten firmalarda destek vermiyor