TeLeFon aLacam . yarDım ....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
TeLeFon aLacam . yarDım ....
arKdaşLar Ben yeni Bir TeLeFon aLmayı Düşünüorum . ama ne aLacaGıma Karar vermeDim . şöLe Diim 700-1000 YTL arası Bir TeLeFon oLmasını isTiorum faKaT qüzeL özeLLiKLereDe saHiP oLmasını isTiorum . Bana Bir TeLeFon önerin LüTFen .......
 
dostum düşündügün marka filan varmı nokia samsung sony ericsoon . . . bide kızaklı kapaklı düz mü istersin onuda bi belirt yani
 

xkadir61

Üye
alacağın telefon markası nokia olsunda isterse çamurdan olsun.
sana tavsiyem 550 600 arası birşey n73al, yada 1000 ytl ve yukarısı için n95 veya n95 8gb al derim.
 

Altun.

Üye
o kadar para werilirmi ya wallaha acıyorum içim sızladı bee 1000 ytl ne demek abi....
 
telefona 1000 ytl baglanmaz ben spot kullanıyorum n 95
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
ses ve kamera sistemleri için sony ericson öneririm w serisi
ama sıklık sadeleik için nokia
 
Arkadasım nokia n82 black ne sıtersen var fıyatıda sana uygun bence 1 nımara bir telefon
 

schumici

Üye
birader 1100ü ver n95 al bence
 

gknky

Üye
n95 güzel tel
 

macline

Üye
Bence arkadaşım Bulabilirsen nokia n80 internet edition Al. a dan z ye herşeyiyle tastamam bir telefon. Ve 1000 ytl vermenede gerek yok 600-700 civarı bir telefon Ve üstünde yok yok.
 

schumici

Üye
birader kesinlikle n95 hatta gücün yeterse n95 8gb al
 

Cs***MaN

Üye
N73 Music Edition al pişman olma kesinlik N73 Music Edition al
 
bencede hayalimdeki telefonlardan biri de n73 me süper telefon 100 ytl weririm diyorsan n 95 8 gb derim biraz eklemek gerekicek parana ama deger
 

usta4389

Üye
arkadasım noia olsun da senin telefonun ha bu arada sıfır da almaya kalkma cunku hevestir insan baska bi cep telefonuna gonlunu kaptırır sıfıra aldıgı 500 milyonluk telefonu 300'e verir en iyisi arastır temiz ikinci el NOKiA al
 
n80 al bence wiresell de var sadece biraz kaba
 

Furkan96

Üye
Bence burda istedigin telefonlari ve ozellikleri bulabilirsin ama sadece:
Nokia markasi ve Kameralilar war...Tavsiye ederim bu site benim cok isime yaradi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...