Telefon açılmyor yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alaStar

Üye
    Konu Sahibi
Telefon açılmyor yardım
Arkadaşlar 1 hafta önce aldığim telefon açılmıyor hiçbir tepki vermiyor ne yapabilirim ?
 

alical33

Üye
ses kısma+açma kapama tuşuna 10 sn basılı tut tel yeniden başlayacaktır
 

remzi33

Üye
arkadaşlar fark ettiyseniz bu kapanıp açılmama konusu son bikaç gündür çok çıkar oldu. sizce neyden kaynaklanıyor? hatta bence cihaz kapanmıyor ekran kapalı iken donuyor. çünkü alikemal abi o şekildeyken ekran görüntüsü aldığını söylemişti.
 
şimdilik başımıza gelmedi ama olabilir Remzi.
 
hatta bence cihaz kapanmıyor ekran kapalı iken donuyor. çünkü alikemal abi o şekildeyken ekran görüntüsü aldığını söylemişti.

Ekran görünmediği halde ekran görüntüsü alma olayını ben söylemiştim
Ama tam olarak donmamıştı telefon.
Uzun süre oyun oynamıştım, ısındı iyice, bir ara oyun kilitlenir gibi oldu ve ekran karardı.
Birkaç saniye sonra toparladı kendini ama ekranda görüntü yoktu
Tuşlar tepki veriyordu ama ben ne yaptığımı göremiyordum.
Sonra resetleyince normal açıldı, sıkıntı yok.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu konuda Nokia Türkiye iletişime geçtim arkadaşlar sorunu bildirdiklerini cevap beklediklerini söylediler. Muhtemelen ekran hassasiyetinden kaynaklanıyor. Çünkü ben ekran hassasiyetini normale aldığımdan beri cihala saatlerce 3g internette dolaşıyorum en ufak bir ısınma olmuyor.
 
Aynen abi ben ilk başta normal yaptım o gün bu gündür tık yok maşallah.
 

alical33

Üye
bende normale aldım ama hala ısınıyor
 
Oyun vb uygulamalarla ekranı aktif kullandığınız sürece telefon ısınacaktır bence.
Hassasiyetten ziyade parlaklıkla ilgili gibi geliyor bana
 

alical33

Üye
benm parlaklık otomatik hassasiyette normal ama yinede çok ısınıyor özellikle şarjda kullanırken
 
Ekran ile ilgili bir güncelleme aldınız mı?
 

alaStar

Üye
    Konu Sahibi
Saolun ses kısma+ğüç tuşuna basılı tutunc reset attı halloldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...