Öneri Telefon 76 derece oldu

avast

Üye
    Konu Sahibi
41 cok gordumde bi ara kapanmisti nexus 5 varken 2.8 ghz yapmistim
Sararma olayının sıcaklıkla alakası yok sanırım.


Google'ın lollipopunda olağanüstü bir ısınma yok. KK'dan farklı değil.
Bi sararmadi donuyor ne bunun hikmeti o zaman
 
Sararma benim bildiğim AMOLED ekranda fazla ısınınca oluyor. Bana birkaç kez telefon ateş gibi olduğunda olmuştu.
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Bu sararma kalici birsey degil mi ben mi yanlis hayal ediyorum
 
G2 deki sararma kalici bazi anlarda azalma olabilir ama kalicidir.
Isiyla alakasi da yok oyle bir durum olsa benimki limon gibi olmustu.
Ekran parlakligi yuksek isidan dolayi arttirilamiyor bu uyariyi almadigim gun yoktu gecen sene gunes altinda.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

Invoke

Üye
G2 deki kalıcı ve ekranda amoled değil zaten. Sarı dediğiniz de zamanla turuncu oluyor, büyüdükçe daha çok turuncuya gidiyor renk. En azından bizde öyle oldu 2 kere.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
Zaten ben bendekine örnek verdim G2 de öyledir demedim.
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Peki sararirsa napmali ankaradakk lg baya sinir bozucu adamlar sacma sacma para istiyolar arkadasimin g3 u rom atarken download modda kalmis anakart degisecek 600 lira dediler verme dedim aldik eve gittik bilgisayardan 1 saate indirdim flashladim stock kdz sini adamlar bunun icin anakart degisecek dedi netten arastirdigim da da cogu kisinin sorunu cozulmemis ustune para almislar onarimi geciktirmisler falan
 
Lg garantiliyse sorgusuz degistirecekler mecbur.
 

Invoke

Üye

Ankaradaki hangi servisten bahsediyorsun bilmiyorum ama 2 kere verdik ertesi gün düzeltip geri verdiler.
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Ankaradaki hangi servisten bahsediyorsun bilmiyorum ama 2 kere verdik ertesi gün düzeltip geri verdiler.
g3 e rom atmaya 600 lira dedi adamlar birde anakart degisecek bozmussunuz falan dedi ben attım romunu fırat elektronik
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Alsaydın 600 lirayı arkadaşından.
Oyle derdim olmadi hic ya ayip la telefon brick olmus anakart degisecek dediler cocuga 5 defa dedim gel ben atarim diye garwnto boxulmasin diyo 600 deyince sen at kardes dedi
 
Tepkiler: Invoke
g2 kitkatlı olanını kullandım aralıksız uzun süre oynayınca olabiliyor normal kullanımda telefon 40-50 derece arasında oluyor. 76 derecelere çıkması iyi değil birde oyunlarda ekran parlaklığını düşür arada sırada oyuna ara ver böyle yapınca fazla ısınmıyor
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Oyun cok oynamam bi clash of clans oynuyorum
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Soyle guzel rom falan buluyum bunada deniycemde kumandasini falan kullaniyorum diye kiysmiyorum bide stockcuyum bilirsin
 


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Saka bi yana neden bize G4'ü anlatmıyorsun
Anlatılmaz yaşanır falan
Kasa fena değil ekran harika. Yapısı G3 kadar ele sığar birşey değil ama çok daha üst seviye eline aldığında fark ediliyor.