Telefon 40 dk yağmurda kaldi :(

    Konu Sahibi
Telefon 40 dk yağmurda kaldi :(
Bugün okulda telefonu sarja taktim pencere kenari mermerin ustune koydum. Bi tane akilli pencereyi acmis Bursadan varsa havasini bilir tam da firtina gibi bisey 1 ders boyunca telefonun uzerine telefonu tenefuste gorur gormez her seyini soktum kuruladim calisiyor fakat orta tusuma su kaçmış pirincemi tutsam ki
Şans yok bizde
 
Tepkiler: -Emre

UpOneTR

Üye
Ben olsam 1 gün açmazdm onu
Sakın saç kurutma makinesiyle kurutma
Bi sprey var onu sıkp güneş ile kurutman gerekirdi ama
 

MaxipmaN

Üye
ilerde oksitlenmeden dolayı tuşta temassızlık gibi durumlar olabilir
 
Tepkiler: İnternettin HOCA ve UpOneTR

-Emre

Üye
Pirince bırak gecmezse garantiye ver yapıyorlar
 

kfahaa

Üye
pirinçten çıkardıktan sonra hala düzgün değilse garantiye ver temizlesinler yoksa dert olur başına
 

esmeran3

Üye
kardeşim geçmiş olsun garantin varsa garantiye ver eğer yoksa pirince koy düzelmezse tanıdık bi telefoncuda temizlettir oksitlenme olmuştur.
 
Tepkiler: hasaneness

HeroMR

Üye
Kapalı bir kabın içine pirinç doldur, bataryayı çıkarıp telefonu ve bataryayı kapa koy ve kabı hava almayacak bir şekilde kapa. Min. 24 saat kalsın o kapta bir sorun kalmaz.
 
    Konu Sahibi
Kapalı bir kabın içine pirinç doldur, bataryayı çıkarıp telefonu ve bataryayı kapa koy ve kabı hava almayacak bir şekilde kapa. Min. 24 saat kalsın o kapta bir sorun kalmaz.
Eyw cok saol herkese de tesekkur ederim garantim aralik 12 de bitiyor o konuda sıkıntı yok
 

esmeran3

Üye
kardeşim düzelmezse hemen götür servise sakın ihmal etme bak saliselik bir gecikme olsa bile göz ardı etme