Tel Alıcam Bi yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Tel Alıcam Bi yardım
arkadaşlar kuzenim vandan bana tel alıcak fakat hangisini alsın karar veremedim
sizce hangisini alayım ve neden yazarsanız sevinirim..
nokia
a-n95
b-n96
c-n97
d-n98

hangisini alayım ve neden yardım lütfen..
birde wreelies bağlantısı yapabilicekmiyim bu kaçak telefonda ve kaydını falan yapıp kullanabilicekmiyim nasıl yapıcam kaydını yardım lütfen ..

teşekkürler beyler
 

AKATLI

Üye
e şıkkı n79 al

çok ciddiyim n79 al
 
eğer durumun varsa n97 al derim hem dokunmatik hassas ekranı var hemde qwer klavyesi bulunmakta
 

Cs***MaN

Üye
Öncelikle n98 diye birşey yok....bana kalırsa n95 al derim n97 para dökersin telefon paranın hakkını vermez....
 

Cs***MaN

Üye
n98 diye bir telefon yok neden saçma sapan bilmeden yorumlar yapıyosunuz......
 
N98 mi arkdşlar msj yazmak için yzıo galiba amaçsız
 
Biz yardımımızı yapalımda gerisi ona kalmış

Bencede n97 al durum varsa
 
    Konu Sahibi
öncelikle pek bilgim yok fakat değerli vaktini ayırıp cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.şimdi bu tel kaçak ve fiyatı ucuz 200 tl civarı n97...ben bu teli alırsam şayet internete bağlanabilicekmiyim esas öğrenmek istediğim bu..ama daha iyi fikri olan varsa bu saydığım telefonlar dışında başka tel önerecek varsa iyi olur...ben n96 düşünmüştüm ama 97 diyosunuz araştırdım ciddende şık bi tel ona karar verdim...fikiirleriniz.._?
 
kardeş çin malı tlfnları sakın alma bulaşma derim tek senin açından kazancı görüntü olabilir,
tabiki görüntüye 200 tl verecek kdr zengin değiliz hçbrmz
çin malında internete bağlanma asla yapamazsın ne kdr var deselerde sakın inanma msn yok intrnet yok
yok oğlu yok sana önerebileceğim tlfn e65 nokıa wifisi var hemde uygun fiyata bulursun 2.elini
yok sıfır alıcam diyorsanda 460a kdr düşmüşken 5800 Xpressmusıc al derim
YOK YOK BU CİHAZDA GÜNÜMÜZDEKİ TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ ARTIK YENİ DEVRİML DOKUNMATİKLİK
KENDİN BİLİRİSİN YNEDE .




 
    Konu Sahibi
KARDEŞİM AÇIKCASI ÇİN MALIMI DEĞİLMİ BİLMİYORUM VANDAN ALICAK AMA ALAN ŞAHIS VAR İNTERNETEDE BAĞLANABİLİYO ŞKŞLEME GİRDİM SUAN..6680 VAR SUAN ELİMDE SATIP VANDAN ALDIRMAYI DÜŞÜNÜYODUM AMA..
 

Ykaraca

Üye
bencede 5800 çok güzel tel.düşün
 

Cs***MaN

Üye
Kesinlikle yalan inanmayın kaçak n97 olsa kaçak maa orjinal olsa bi kere 200 tl olmaz....o kesinlikle çin malı alma derim elindeki 6680 i kullan ama genede alma....
 

kardeş tlfncu arkdşlarım var ne kdr var deselerde yok paranı boşna saçma benden sana bi öneri ama illaki alıcam dersen snn tercihin
 
    Konu Sahibi
saolun beyler yardımlarınız için...çok teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

allah razı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...