Tekrar Kayıt Gereklimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar Kayıt Gereklimi
selam millet bildiğiniz gibi 9 sınıfta kaldım ve tekrar okucaz mecburen şmdi benim öğrenmek istediğim şey okula yeniden kayıt yaptırmam gerekiyomu yoksa onlar otomatik bni bi sınıfa atcaklarmı ?
 

WaLLcoT

Üye
Aynı okuldaysan sorun yok kaldığın yerden devam yeni gelenlere göre şuben değişebilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...