erdem_61500
Üye
-
Konu Sahibi
-
tam aksi halini düşünüyorum. Tegra exynos'tan daha iyi.illa tegra alacaksan tegra 3 düşün. he bence exynos almalısın. exynos tegra'dan daha iyi.
tam aksi halini düşünüyorum. Tegra exynos'tan daha iyi.
Motorola atrix olabilir kardeş.
kardeş test sonuçlarının böyle olmasının sebebi benchmark'ların tegra 3'teki 12 çekirdekli ulp geforce gpu'sunu desteklememesi. Ayrıca fps testlerinde tegra daha başarılı diye duymuştum ama?
Exynos kesinlikle tegra'dan daha iyi. Benchmark testleri bunu kanıtlar nitelikte. Yoksa zaten örnek olarak video oynatmakta Exynos Tegra'dan daha başarılı.
kardeş test sonuçlarının böyle olmasının sebebi benchmark'ların tegra 3'teki 12 çekirdekli ulp geforce gpu'sunu desteklememesi. Ayrıca fps testlerinde tegra daha başarılı diye duymuştum ama?
kardeş test sonuçlarının böyle olmasının sebebi benchmark'ların tegra 3'teki 12 çekirdekli ulp geforce gpu'sunu desteklememesi. Ayrıca fps testlerinde tegra daha başarılı diye duymuştum ama?
benchmarklar desteklemiyor, işletim sistemi desteklemiyor, o zaman tegra almanın yine mantığı yok.
İşletim sistemi gelecekte güncellenince destekleyecek ve o zamanın cihazlarından diğerlerine göre daha az geride kalacak
Gelecekte güncellenecek ben de onu bekleyeceğimzaten değiştireceğim anlamı ne?
işletim sistemi desteklemiyor derken?
benchmarklar desteklemiyor, işletim sistemi desteklemiyor, o zaman tegra almanın yine mantığı yok.
işletim sistemi desteklemiyor derken?
Ayrıca gpu'nun desteklenmemesinin sebebi başka hiç bir gpu'nun bu kadar gelişmiş olmaması.
tegra'nın daha kötü olarak gördüğüm tek yanı güç tüketimi. Tegra3+ ile bu sorunda çözüldü. Çünkü 28nm teknolojisi kullanıldı.
e desteklemiyor tabi. diyorsun ki 12 çekirdek. tegra 2 kaç çekirdekli? tegra 2 1080p mkv dosyalarını oynatırken neden takılıyor? android tam destek vermediği için. ki bu da arkadaşın hiç bir işine yaramaz.
He evet şu güncelleme telefon çıktığından beri hani şu stabilite sağlıyacak olan dimi bide hani şu bataryayı düzeltcek olan bence sen biraz bekle ya galaxy s3 al yada xl+(emin değilim) bide tabi galaxy note 2 var bunlara bir göz at
tegra'nın daha kötü olarak gördüğüm tek yanı güç tüketimi. Tegra3+ ile bu sorunda çözüldü. Çünkü 28nm teknolojisi kullanıldı.
aklıma gelmişken ben tegra 3'ü 5 çekirdekli (1 tanesi pili korumak için) sanıyordum, 12 çekirdek nerden çıktı ki?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?