Tegra işlemcili telefonlar yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Tegra işlemcili telefonlar yardım
arkadaşlar tegra işlemcili bir telefon almak istiyorum fakat tegra'nın sitesinde sayılı telefon var piyasadaki tüm tegra işlemcili telefonları ögrenip araştırıp en iyisini almak istiyorum tegra 2 de olabilir yani cihaz o yüzden piyasada bildiğiniz veya elinizde tegra cihazların listesi varsa yazarsanız sevinirim...
Tegra telefon kullananlardanda öneriler bekliyorum...
 

cortex47

Üye
illa tegra alacaksan tegra 3 düşün. he bence exynos almalısın. exynos tegra'dan daha iyi.
 

TheCower

Üye
Exynos daha fazla performans ve daha uzun pil ömrü ile daha iyi diyebilirim. Motorola atrix üretimden kalktı ve satışlar durdu.
 

cortex47

Üye

tam aksi halini düşünüyorum. Tegra exynos'tan daha iyi.
Motorola atrix olabilir kardeş.

Exynos kesinlikle tegra'dan daha iyi. Benchmark testleri bunu kanıtlar nitelikte. Yoksa zaten örnek olarak video oynatmakta Exynos Tegra'dan daha başarılı.
 

Mobilator

Emekli Yönetici


Exynos kesinlikle tegra'dan daha iyi. Benchmark testleri bunu kanıtlar nitelikte. Yoksa zaten örnek olarak video oynatmakta Exynos Tegra'dan daha başarılı.
kardeş test sonuçlarının böyle olmasının sebebi benchmark'ların tegra 3'teki 12 çekirdekli ulp geforce gpu'sunu desteklememesi. Ayrıca fps testlerinde tegra daha başarılı diye duymuştum ama?
 

kardeş test sonuçlarının böyle olmasının sebebi benchmark'ların tegra 3'teki 12 çekirdekli ulp geforce gpu'sunu desteklememesi. Ayrıca fps testlerinde tegra daha başarılı diye duymuştum ama?

Fps testlerinde tegra daha başarılı fakat gpudan kaynaklanıyor. Exynos daha iyi bence.
 

cortex47

Üye

kardeş test sonuçlarının böyle olmasının sebebi benchmark'ların tegra 3'teki 12 çekirdekli ulp geforce gpu'sunu desteklememesi. Ayrıca fps testlerinde tegra daha başarılı diye duymuştum ama?

benchmarklar desteklemiyor, işletim sistemi desteklemiyor, o zaman tegra almanın yine mantığı yok.
 
Tepkiler: TheMadness
Exynos hem daha az ısınır hemde daha az enerji harcar daha ne olsun ? Tabi performansta daha stabil
 

Hex4d0r

Üye


benchmarklar desteklemiyor, işletim sistemi desteklemiyor, o zaman tegra almanın yine mantığı yok.

İşletim sistemi gelecekte güncellenince destekleyecek ve o zamanın cihazlarından diğerlerine göre daha az geride kalacak
 
kardeş sen bırak ekinozu bul bi tane moto atrix fazla parada harcamamış olursun
 

Hex4d0r

Üye


Gelecekte güncellenecek ben de onu bekleyeceğim zaten değiştireceğim anlamı ne?

Herkes değiştirmiyor/değiştiremiyor. Böyle üst düzey cihazlar hiç yoktan 2 yıl kullanılmalı. Her yeni nesile para vermek bana mantıksız geliyor. Parayı koyacak yer bulamıyorsanız ayrı
 

Mobilator

Emekli Yönetici


benchmarklar desteklemiyor, işletim sistemi desteklemiyor, o zaman tegra almanın yine mantığı yok.
işletim sistemi desteklemiyor derken?
Ayrıca gpu'nun desteklenmemesinin sebebi başka hiç bir gpu'nun bu kadar gelişmiş olmaması.
 
He evet şu güncelleme telefon çıktığından beri hani şu stabilite sağlıyacak olan dimi bide hani şu bataryayı düzeltcek olan bence sen biraz bekle ya galaxy s3 al yada xl+(emin değilim) bide tabi galaxy note 2 var bunlara bir göz at
 

cortex47

Üye

işletim sistemi desteklemiyor derken?
Ayrıca gpu'nun desteklenmemesinin sebebi başka hiç bir gpu'nun bu kadar gelişmiş olmaması.

e desteklemiyor tabi. diyorsun ki 12 çekirdek. tegra 2 kaç çekirdekli? tegra 2 1080p mkv dosyalarını oynatırken neden takılıyor? android tam destek vermediği için. ki bu da arkadaşın hiç bir işine yaramaz.
 

Mobilator

Emekli Yönetici


e desteklemiyor tabi. diyorsun ki 12 çekirdek. tegra 2 kaç çekirdekli? tegra 2 1080p mkv dosyalarını oynatırken neden takılıyor? android tam destek vermediği için. ki bu da arkadaşın hiç bir işine yaramaz.
tegra'nın daha kötü olarak gördüğüm tek yanı güç tüketimi. Tegra3+ ile bu sorunda çözüldü. Çünkü 28nm teknolojisi kullanıldı.
 

Hex4d0r

Üye

Tartışma istiyorsun demek... Hmm bir bakalım. Stabilite ve Batarya kelimeleri yazdığım cümlelerin hiçbirinde geçmemiş. Bu arada benim güncellemeden kastettiğim daha üst seviye donanımları destekleyecek "Yeni Android Sürümü" Güncellemesi. HTC'nin yapacağı/yaptığı güncelleme değil . Ayrıca ne yapmam gerektiği hakkında fikrini sormuş değilim ki sen bana yok S3 al yok Note 2'yi bekle diye yazarak kendince laf sokmaya çalışıyorsun.

Tartışacaksakda düzgünce birbirimize imalarda bulunarak veya laf sokmaya çalışarak yapmayalım. Artık bıktım usandım bu tür sonu gelmeyecek olan/gelmeyen tartışmalardan.
 

cortex47

Üye

tegra'nın daha kötü olarak gördüğüm tek yanı güç tüketimi. Tegra3+ ile bu sorunda çözüldü. Çünkü 28nm teknolojisi kullanıldı.

aklıma gelmişken ben tegra 3'ü 5 çekirdekli (1 tanesi pili korumak için) sanıyordum, 12 çekirdek nerden çıktı ki?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...