teğmen olmuşum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
teğmen olmuşum
teğmen olmuşum maxicep yöneticilerine ve beni bu rütbe ye layık gören herkeze teşekkür ederim
 

CABBAR

Üye
Hayırlı olsun mesaj sayına göre otomatik yükselir rütbe
 

Haydar

Emekli Yönetici
hadş bakalım tebrik ederim
 

nazlican

Üye
tebrikler başarılarının devamını dileriz
 
    Konu Sahibi
teşekkür ederim hepinize benimle beraber olduğumuz ve sevincime ortak olduğunuz için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...