Tck slogan ne oldu :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xhelalim

Üye
    Konu Sahibi
Tck slogan ne oldu :D
?
 
[COLOR=""][SIZE=""]hakikaten ya :-)[/SIZE][/COLOR]
 

Oğuzhan

Üye
tamam bunu merak edebilirsin de niye konu açtın ki tck'nın herhangi bir konusunda da sorabilirdin bunu
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Ben konunun kilitlenip cevap olarakta, yeni anket konusunun linkini önerdim ama konu taşındı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...