tavla turnuvası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
katılım varda yarışmayı düzenleyen yok konuyu açan arkadaş sadece konuyu açmakla kaldı malesef
arkadasım ben yukarda belırttım ıslerım var bu ara konuyu acarım ama o kadar cok ılgılenemem ıstersenız hemen acıım yanı
 

shappi

Üye
bende varım tavla da arkadaşlar .yeni üyeyim ama tavlada iiyimdir
 

Dj-MaViS

Üye
Bende Katılmak İstiyorum Kendine Guvenen arkadaslarımız Varsa Yöneticinin Birisine İletişime Gecelim Böylesine Güzel Bir Turnuvayı İlgisizlikten Öldürmüyelim
 
böyle turnuvaları yapmaya çalışanlara teşekkür ediyorum tebrik ediyorum..
 
Süper Olur,oLursa ben katılır yenerim hepinizi
 
    Konu Sahibi
arkadaslar bıtmıs turnuvaları kılıtleyelım artık bu turnuva bıtmıstır
 

sylar02

Üye
santranç olsa olurmu hani çeşitlilik olsun diye
 
BeNDE KATILMAK İSTİYORUM....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...