ermancabuk
Üye
TasteKiN in açtıgı turuncu monte teması
slm arkadaşlar burdaki linkte TasteKiN in tema paylaşımı var ama orda bi sorn çıktı bende
"MainMenu_reg.ini dosyasını telefondaki Registry klasörüne atacaksınız.
KjxDispatch.ini dosyasını ise telefondaki Exe/Java klasörüne atacaksını"
böyle bi not yazmış ne bu anlamadım nerde bu klasörler.Temayı yükleyen arkadaşlar varsa bi yardım edin lütfen
"MainMenu_reg.ini dosyasını telefondaki Registry klasörüne atacaksınız.
KjxDispatch.ini dosyasını ise telefondaki Exe/Java klasörüne atacaksını"
böyle bi not yazmış ne bu anlamadım nerde bu klasörler.Temayı yükleyen arkadaşlar varsa bi yardım edin lütfen
