TasteKiN in açtıgı turuncu monte teması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ermancabuk

ermancabuk

Üye
    Konu Sahibi
TasteKiN in açtıgı turuncu monte teması
slm arkadaşlar burdaki linkte TasteKiN in tema paylaşımı var ama orda bi sorn çıktı bende
"MainMenu_reg.ini dosyasını telefondaki Registry klasörüne atacaksınız.

KjxDispatch.ini dosyasını ise telefondaki Exe/Java klasörüne atacaksını"

böyle bi not yazmış ne bu anlamadım nerde bu klasörler.Temayı yükleyen arkadaşlar varsa bi yardım edin lütfen
 


baranselona

baranselona

Üye
TK file explorer yardımıyla atılacak yani direk atamazsınız TKfileexplorer in kurulumu kullanılışı forumda mevcuttur
 
ermancabuk

ermancabuk

Üye
    Konu Sahibi
multiloader yerine onu kullanıcam deilmi kardeş dorumudur.Birde verdigi uygulamaları kurulumu yaptıktan sonra yüklicem galiba
 
baranselona

baranselona

Üye
evet multiloader ile değil TKfileexplorer yardımıyla yüklemelisiniz

önce Fw yi yükleyip sonra KJdispatch ve main menü dosyalarını yükleyeceksiniz
 
karizma927

karizma927

Üye
Teşekkürler =D
 
ermancabuk

ermancabuk

Üye
    Konu Sahibi
tşkler kardeşim yardımların için
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
tesekkurler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt