Tasarruf buna denir :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
oupeng sayenizde bende de var ama bunu nasıl nereden bakabildiniz ? bende bakmak istiyorum
 

Hasan

Üye
benim tasarruf nasıl


 
Tepkiler: Symbianist
seni gidi handler ci seni
 
Tepkiler: Symbianist
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...