"Çok iyi bir çalışma dönemi geçirdik. Siroki Brijek maçına artık hazırız. İlk maçı kazanıp
avantaj elde etmek istiyoruz".
Beşiktaş Teknik Direktörü
Ertuğrul Sağlam, Bosna Hersek'in
Siroki Brijek takımı ile oynayacakları
UEFA Kupası ön eleme maçına hazır olduklarını söyledi. Çok iyi bir çalışma dönemi geçirdiklerini kaydeden Sağlam, "Kamp öncesi ve sonrasında yapılan çalışmalardan memnunum. Defansta sakatlarımız var ama onların yerini dolduracak
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
alternatiflerimiz de var. Brijek ile perşembe günü yapacağımız karşılaşmaya hazırım" diye
konuştu.
HAFİFE ALINMAMALI
Boşnak ekiple ilk maçlarını deplasmanda oynayacaklarını hatırlatan Sağlam, sözlerini şöyle sürdürdü: "
Pazartesi gününden (bugün) itibaren tüm enerji ve düşüncemizi eleme maçına vereceğiz. Siroki Brijek'i çok iyi
etüt ettiğimizi düşünüyorum. Bu bilgileri futbolcularla paylaşacağız. Amacımız rakibimizi küçümsemeden ilk maçtan avantajlı bir skorla dönmek." Beşiktaş,
Siroki Brijek ile
rövanş maçını 28 Ağustos'ta oynayacak.