Taş Boyama Eserleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
Taş Boyama Eserleri
























 
Aynen yapanlara helal olsun Bea...

Keşke bende yapabilsem..

Ama yetenek "0" ne yapabilirm ki
 
cok deli bisi olmus yaa cok guzel ve bazıları cok gercekci duruyo walla yapanın eine saglık buyuk ugras lazım
 

tofy

Üye
çok güzellerrrrrrrr hem çok gerçekçi duruyor bazıları artı çok şekerler var içlerinde
 

HuMuRGaN

Üye
hepside de süper yapan süper yapmış helal olsun diyorum
 
teşekkürler bizlerle paylaştığın için,çok güzeller
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...