Tarayıcı Atıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Tarayıcı Atıyor
Beyler Bayanlar Nokianın Kendi Tarayıcına Giriyorum Sonra Adresi Yazdıktan Sonra Direk Atıyor Tarayıcıdan Çözümü Bilen Var Mı ???
 
anlık ram yetersizli arka planda calisan gızli uygulamalardan olabilır format at derım
 
    Konu Sahibi
Durduk yere oldu daha geçen attım format yine atarım da ayarları falan uzun sürüyor
 
dosya yöneticisine gir ayarları ve dosyaları hafıza kartına yedekle.öyle format at.formattan sonra geri yüklersin.
 
format attım düzeldi (bende de vardı)

----------Eklendi @ 13:10:06 ---------- Yazıldı @ 12:29:31 ----------

çözümü buldum iphonesque(?)... Diye birşey vardı onu uygulama yöneticisinden kaldır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...