Silinen Üye 476002
Kapalı Hesap
TarafTarLarı İtfaiYe SeriNleTTi !!!
Konya'da aşırı sıcaklar nedeniyle bunalan taraftarları, itfaiye tazyikli su sıkarak serinletti. Konya'da oynanan Konyaspor - Gençlerbirliği maçında taraftarlar, sıcak havadan bunalınca statta hazır bulunan itfaiye ekiplerinden, "İtfaiye bizi serinlet" diye tezahürat yaparak kendilerini serinletmesini istedi. Tribünlerin önüne gelen itfaiye aracı, tribünlere tazikli su sıkarak renkli görüntüler oluşturdu.



Islanmak istemeyenlere ne oldu