Tapatalk deneme

    Konu Sahibi
 

Metin MF

Üye
symbiana yok mu
 
Tepkiler: yokmu_varmı
    Konu Sahibi
Yok galiba sen yazdın bana mesaj olarak geliyor bu konuya abone olunca
 
Nokia Symbian'dan fişini çekti bundan sonra destek gelmeyecek fakat destek istiyenler tıklasın.