Tanrı'yı Dava Etti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
tanrıya bende tazminat davası açacağım

Üsttekiler eğer müslümansa kızmalarına gerek yok. Çünkü İslamda tanrı yoktur, Allah vardır.
 
Tepkiler: SHS
Bu adamın tanrısı kim yan komşusuna tapıyorsa dava açabilir
 

SHS

Üye
Bi de senatörmüş, bak sen şu işe
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bu adam Mal yaw Hindistandaki inekleri dava etmişte olabilir
 
Davayı kazana bilmesi için şeytanın avukatını şeçmeli, şeytanın da bir davası var. Evrenin ne mükemmel varligi insan yaratıldı şeytandan insanları tanınması istendi
şeytan itiraz etti onlar çamurdan yaratıldı ben ise ateşten... Şeytan yemin etti kıyamete kadar insanları kandırıp yol dan çıkartacam...
Şeytanın haklı oldugunu düşünen bu zamanda ki illuminati şeytanın avukatlıgını yapıyor.
 
Tepkiler: Runner626

AHMED...

Üye
yorum yapan arkadaşlar oradaki yazıyı sonuna kadar okudumadilar herhalde adamın asıl amacı dava açmak değil
 
Tepkiler: Runner626

-efşan

Üye
aslında gayet güzel ve anlamlı bir iş yapmış adam.
 
bu davaya sanık avukatı olarak katılmak isterdim
 
Tepkiler: SHS
Nebraska senato'su böyle birşeye izin vermez normalde. Sen o kadar özel eğitim al senatör ol sonra yaptığın işe bak. Allah akıl fikir ihsan eylesin.
 

jatvalca

Üye
amerikada başka türlü zaman geçmiyorki galiba bu işlerle uğraşıyorlar
 
adamın günahı çok bence ayak yapıyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...