Tam Performans Modu | Madness

kendi internet tarayicisi hizlandi mi deneyen var mi

ben denedim inanılmaz gibi ama gerçekten performans olarak neredeyse %40 gibi artış var diyebilirim. En azından touch facede kasma neredeyse hiç yok. Bundan eminim kardeşim.
 
Hocam ben daha önce hack haricinde hiçbir modifiye yapmadım. Sadece menünün ve ana ekranın su gibi akmasını istiyorum hangi modu kurmam gerek?
 

fayzteck

Üye
touch facebook da kasma derken arkadaşlar ? Sayfa yenileme hızı mı yoksa aşagı yukarı kaydırmadan mı bahsediyorsunuz ?
 

serecans

Üye
birde tema efektlerini kapatında ozaman görün

---------- Eklendi @ 23:18:14 ---------- Yazıldı @ 23:15:40 ----------

yaw efect ler telin hızına yetişemiyor tarayıcıdada bayağı bir hızlanma var
 

kmesne

Üye
S60v5 telefonda kullanılabilirmi ? (5800)
 
touch facebook da kasma derken arkadaşlar ? Sayfa yenileme hızı mı yoksa aşagı yukarı kaydırmadan mı bahsediyorsunuz ?

touch.facebook.com neredeyse tamamında bi hızlanma var. Hem kaydırmada hem de yandaki sekmeyi açma kapamada bir hız da sözkonusu. Deneyerek farkı kendinde anlayabilirsin. Mutlaka dene ama
 

fayzteck

Üye
Diger modu denedim ama şimdi bunu deniyeceğim
 
MAdness Kadeşim şuan indirdim telefona kuruyorum. İnşallah iyidir. Kaliteli paylaşımlar yapıyorsun. TEŞEKKÜRLER.

---------- Eklendi @ 23:46:55 ---------- Yazıldı @ 23:39:34 ----------

Pek faydası olmadı desem.. Heleki açılışta
 

Uqur5445

Üye
operam artık hic takılmıYO
 

serinaga

Üye
Bunuda deniyceem saol paylaşım için ...
 

okitox

Üye
Arkadaşlar ben de yararlı olması açısından ufak bi bilgilendirme yapayım. CPU 100 ve FPS 67 de iken GLS 2 açık ayarlarında, fabrika ayarlarına göre şarjı yüzde 10-15 arası etkiliyor. Ben kendim bizzat 10ar puanartırarak denemiştim bir haftamı harcayıp. Kendim de 100'de kullanıyorum. İşlemciye bi zararı yoktur. Belle çıktığından beri ilk cfwden itibaren böyle kullanıyorum ben...

Telefondaki hız farkına değecek emin olun...

not: bunu yapınca telefon direk uçacak falan sanmayın sadece gerektiğinde işlemciyi tamamen kullanacak. yani normal halde işlemci %100 de çalışmadığı için zaten anlayamazsınız farkı o kadar. Ama internette dolanırken kaydırmalarda falan, oyunlarda farkeder...
 
mükemmel bi paylasım tşk.ediyorum.emegine saglık.basarıların devamını dilerim....
 
evet kardeşim oyunlarda ve internette acayip farkediyor. Eyerobot oyununda herzaman takıldığı yerde bu modu uyguladıktan snra takılmıyor hatta hiç bu kadar akıcı oyun oynamamıstım şmdiye kadar. Teşekkürler kardeşim.

Bu arada gerçekten modu uygulayınca gerçekten uçacak sanmayın. Arkdaşın da dediği gibi sadece gerektiği yerde performans verecek.


---------- Eklendi @ 09:46:55 ---------- Yazıldı @ 09:40:36 ----------

cevap verirmisiniz

hiç zannetmiyorum. Ayrıca sakın deneme symbian^3 belle cihazların işlemci frekans hızı 648mhrz ama s60v5 in işlemci frekans hızı 448mhrz. Eğer modu yüklersen(ki muhtemelen çalışmayacaktır) işlemcinin sınırının çok üstünde çalışmasına sebep olur bu da işlemciyi yakar. Bu yüzden asla deneme ama yinede madness ustaya bi sor. S60v5 içinde modu olabilir.
 
ben yükledim hiç bir fark göremedim