tam komedi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Exalans

Üye
    Konu Sahibi
tam komedi
 

SelmanTE

Üye
benimde kedi çok hoşuma gitti
 

omayra

Üye
Offff!! inanmıyorum yaa!! Kedi mükemmel!! Benim de oğluşum yaramaz ve akıllı ama aşmış bu yaramaz!! İyi güldüm, teşekkürler exalans
 

POWER

Üye
İkiside süper ya fırlamalar...
 

manyak!

Üye
kedi çok şeker ama köpeğe acıdım yaa yazık
 

mservank

Üye
köpeği sanki arkadan tutyorlar gibi geldi bi ana çok komik
 

a21a

Emekli Yönetici
ikiside çok şirin..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...