Romantik Prens
Üye
Tam Komedi Fıkralar
Tur otobüsü söförünün omzuna dokunulunca adam hafifçe
basini çevirmis,
bir bakmis ki elinde bir avuç badem, yasli bir kadin
durmakta.. Tesekkür ederek almis bademleri ve yemis..
15 dakika sonra yasli kadin tekrar söförün omuzuna
dokunup bir avuç
daha badem vermis ve bu ikrami 5 kere daha yapinca
"Zahmet ediyorsunuz efendim.." demis saygili söför, " Hep
bana yedirdiniz..
Biraz da kendiniz yesenize.."
Çigniyemiyorum evladim.." demis yasli kadin, "Dislerim
yok.." "Niye satin aliyorsunuz o zaman?.." "
Evladim ben sadece üzerindeki çikolatayi emmesini
seviyorum!.."
Iki avukat bir kafeteryada oturmus, evden getirdikleri sandviçlerini
yiyorlar. Garson yanlarina geliyor ve diyor ki: "Efendim,
burada kendi yiyeceklerinizi yiyemezsiniz." Avukatlar, "Öyle mi,
bilmiyorduk." diyorlar ve sandviçlerini degistiriyorlar.
Benimle Evlenir misin?
Kadın: Ben ölürsem ne yaparsın? Tekrar evlenir misin?
Adam: Hayır. Kesinlikle hayır!!!
Kadın: Neden??? Evli olmak hoşuna gitmiyor mu!!??
Adam: Öyle demek istemedim. Tabi ki gidiyor.
Kadın: O zaman neden tekrar evlenmezsin ki??
Adam: Tamam. Tamam. Evlenirim.
Kadın: (yüzünde üzgün kırgın bir ifadeyle) Evlenirsin....
Adam: (ne diyecegini bilemez ve azıcık kızgın bir iç çekiş)
Kadın: Onunla bizim yatağımızda mı yatarsın?
Adam: Başka nerde yatılabilir ki??
Kadın: Benim resimlerimi kaldırıp yerlerine onun resimlerini koyar mısın??
Adam: Sanırım bu yapılacak en uygun şey olur.
Kadın: O zaman onun benim ayakkabı koleksiyonumdan ayakkabılar giymesine de izin verirsin....??
Adam: Hayır onun ayakları 37 numara...
Kadın: ......................
Adam:
Acamadik iste
Seksenlik ihtiyar tutmus yirmi bes yaslarinda bir taze ile evlenmis.
Vakit gecirmeden bir cocuk yapmaya niyetlenmisler.
Tabii ki once bir doktora danismakta yarar var...
Tavsiye uzerine bu alanda uzman bir doktorun yolunu tutmuslar.
Doktor kisa bir muayeneden sonra bir sperm testini uygun gormus. Dedenin eline bir kavanoz tutusturmus:
- Su kapali bolmeye gecin, demis, orada bu kavanozun icine bir miktar sperm birakip kavanozu bana getirin...
ihtiyar adam denileni yapmis.
Biraz sonra bolmeden sikintili sesler, ahlamalar, uflamalar duyulmus...
Doktor ile genc gelin icerde ne olup bittigini merak ederken dede basini disari uzatmis:
- Doktor bey acaba karim da buraya gelebilir mi?
- Elbette, demis doktor...
Genc kadin da bolmenin arkasina gecmis.
Bu defa sesler ikilesmis...
Yine ahlamalar.. Uflamalar...
Yeni evli cift neden sonra yorgun bir bicimde bolmenin arkasindan cikmis.
Yasli adam kavanozu umutsuz bir sekilde hekime uzatmis.
Hekim kavanoza bakmis:
- Ama bu kavanoz bos...
- Evet, demis yasli adam, olmadi...
- Neden olmadi?
- Olmadi iste... Sag elimle denedim olmadi... Sol elimle denedim olmadi.. iki elimle denedim olmadi... Karim iceri gelip her iki eliyle denedi yine olmadi.
Bir ara disleriyle denedi o da fayda vermedi.
Sonucta kavanozu acamadik iste doktor bey...
basini çevirmis,
bir bakmis ki elinde bir avuç badem, yasli bir kadin
durmakta.. Tesekkür ederek almis bademleri ve yemis..
15 dakika sonra yasli kadin tekrar söförün omuzuna
dokunup bir avuç
daha badem vermis ve bu ikrami 5 kere daha yapinca
"Zahmet ediyorsunuz efendim.." demis saygili söför, " Hep
bana yedirdiniz..
Biraz da kendiniz yesenize.."
Çigniyemiyorum evladim.." demis yasli kadin, "Dislerim
yok.." "Niye satin aliyorsunuz o zaman?.." "
Evladim ben sadece üzerindeki çikolatayi emmesini
seviyorum!.."
Iki avukat bir kafeteryada oturmus, evden getirdikleri sandviçlerini
yiyorlar. Garson yanlarina geliyor ve diyor ki: "Efendim,
burada kendi yiyeceklerinizi yiyemezsiniz." Avukatlar, "Öyle mi,
bilmiyorduk." diyorlar ve sandviçlerini degistiriyorlar.
Benimle Evlenir misin?
Kadın: Ben ölürsem ne yaparsın? Tekrar evlenir misin?
Adam: Hayır. Kesinlikle hayır!!!
Kadın: Neden??? Evli olmak hoşuna gitmiyor mu!!??
Adam: Öyle demek istemedim. Tabi ki gidiyor.
Kadın: O zaman neden tekrar evlenmezsin ki??
Adam: Tamam. Tamam. Evlenirim.
Kadın: (yüzünde üzgün kırgın bir ifadeyle) Evlenirsin....
Adam: (ne diyecegini bilemez ve azıcık kızgın bir iç çekiş)
Kadın: Onunla bizim yatağımızda mı yatarsın?
Adam: Başka nerde yatılabilir ki??
Kadın: Benim resimlerimi kaldırıp yerlerine onun resimlerini koyar mısın??
Adam: Sanırım bu yapılacak en uygun şey olur.
Kadın: O zaman onun benim ayakkabı koleksiyonumdan ayakkabılar giymesine de izin verirsin....??
Adam: Hayır onun ayakları 37 numara...
Kadın: ......................
Adam:

Acamadik iste
Seksenlik ihtiyar tutmus yirmi bes yaslarinda bir taze ile evlenmis.
Vakit gecirmeden bir cocuk yapmaya niyetlenmisler.
Tabii ki once bir doktora danismakta yarar var...
Tavsiye uzerine bu alanda uzman bir doktorun yolunu tutmuslar.
Doktor kisa bir muayeneden sonra bir sperm testini uygun gormus. Dedenin eline bir kavanoz tutusturmus:
- Su kapali bolmeye gecin, demis, orada bu kavanozun icine bir miktar sperm birakip kavanozu bana getirin...
ihtiyar adam denileni yapmis.
Biraz sonra bolmeden sikintili sesler, ahlamalar, uflamalar duyulmus...
Doktor ile genc gelin icerde ne olup bittigini merak ederken dede basini disari uzatmis:
- Doktor bey acaba karim da buraya gelebilir mi?
- Elbette, demis doktor...
Genc kadin da bolmenin arkasina gecmis.
Bu defa sesler ikilesmis...
Yine ahlamalar.. Uflamalar...
Yeni evli cift neden sonra yorgun bir bicimde bolmenin arkasindan cikmis.
Yasli adam kavanozu umutsuz bir sekilde hekime uzatmis.
Hekim kavanoza bakmis:
- Ama bu kavanoz bos...
- Evet, demis yasli adam, olmadi...
- Neden olmadi?
- Olmadi iste... Sag elimle denedim olmadi... Sol elimle denedim olmadi.. iki elimle denedim olmadi... Karim iceri gelip her iki eliyle denedi yine olmadi.
Bir ara disleriyle denedi o da fayda vermedi.
Sonucta kavanozu acamadik iste doktor bey...


