Cihanî Sultan
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sağolasın.Eline sağlık
Ben de deniyorum ama etkinleştiremedimmikrofon simgesi devre dısı olarak gozukuyor cihani ne yapabilirim etkinleştirmek için.
Sayende markete can geldi.
Rica ederimemeğine sağlık dosyayı indirdim sonra kurarım artık
Uygulamayı ben yapmadım bu bir güzel kardeşim.Adam dediğin böle olur işte adam hem eğlenceli uygulama yapiyo hemde bedava (anlayan anlar artik)
Rica ederim.İndirip mağazaya yorum atmanız daha mutlu eder beni.tskler cıhan ı sultan
Adam dediğin böle olur işte adam hem eğlenceli uygulama yapiyo hemde bedava (anlayan anlar artik)
Önemli değil zaten ben bunları zevk için yapıyorum.O yüzden çoğu şey ücretsiz.Hatta gtaya bakıp dalga mı geçiyorsun diyen çok oldu.Hayır ben bunları eğlenelim diye yapıyorum.O yüzden ÜCRETSİZ.Ciddi anlamda sağlam hatırı sayılır bir uygulama yaparsam ücretli olur kesinlikle.Çünkü ciddiyetle saatlerimi harcamış olurum.Bunlara zevk için vakit harcıyorum.En önemli 'uygulamalarımı' oruçken,yani Ramazan Ayı'nda yaptım.Eğlenceli bir şekilde vakit geçireyim diye.Kusura bakma Can konuyu kirletmiş olabilirim
Yani hepimiz illegal bir şeyler yapıyoruz ama adamların gözüne sokmanın lüzumu yokBence de herkes emeğinin karşılığını almalı.Belki internette çoğu ücretli uygulama oyun vs.. şeyleri ücretsiz indirebiliyoruz ama bunları yapanlar bunun için mesai harcayor ve babalarının hayrına yapmıyor.
Bence de herkes emeğinin karşılığını almalı.Belki internette çoğu ücretli uygulama oyun vs.. şeyleri ücretsiz indirebiliyoruz ama bunları yapanlar bunun için mesai harcıyor ve babalarının hayrına yapmıyor.
Bi ben kaldım herhalde mağazada olmayan.bende pazartesiden itibaren mağazadayım inşaallah
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?