Cem Kılıç - Aşık Veysel / Uzun İnce Bir Yoldayım Taklidi - Benzemez Kimse Sana - YouTube
CABBAR Üye Konu Sahibi Taklidin böylesi :( Saygıyla anıyorum... Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
CABBAR Üye Konu Sahibi OttomaN TigeR' Alıntı: Çok iyi be... Genişletmek için tıkla ... Bi an kendimle çalişkiye düştüm Aşık Veysel yaşıyor mu diye
OttomaN TigeR' Alıntı: Çok iyi be... Genişletmek için tıkla ... Bi an kendimle çalişkiye düştüm Aşık Veysel yaşıyor mu diye
OttomaN TigeR Üye rabbace' Alıntı: Bi an kendimle çalişkiye düştüm Aşık Veysel yaşıyor mu diye Genişletmek için tıkla ... Dün reklamların yüzünden izleyememiştim, cidden çok iyi olmuş...
rabbace' Alıntı: Bi an kendimle çalişkiye düştüm Aşık Veysel yaşıyor mu diye Genişletmek için tıkla ... Dün reklamların yüzünden izleyememiştim, cidden çok iyi olmuş...
nokia_belle Üye Barışmanço vardı onuda güzel benzetmişlerdi; Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
CABBAR Üye Konu Sahibi nokia_belle' Alıntı: Barışmanço vardı onuda güzel benzetmişlerdi; Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... Bu da çok güzel olmuş
nokia_belle' Alıntı: Barışmanço vardı onuda güzel benzetmişlerdi; Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... Bu da çok güzel olmuş