:(( :((( taha beni affet

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ismail

Üye
bende aynı ama flörtüm oldu
18 yaşındayım aydınlıyım sınavım var 2 gün sonra o yüzden bu gece kendime ban atçam 10 günlük

Tamam şimdi beni affet
 

M. tAHA

Üye
bende aynı ama flörtüm oldu
18 yaşındayım aydınlıyım sınavım var 2 gün sonra o yüzden bu gece kendime ban atçam 10 günlük

Tamam şimdi beni affet
affitmiyorum seni ban atmazsan affederim ban ne işe yarıyo bosver (bende attım bır hafta once)
 

ismail

Üye
ders çalışam biraz yaa 2 konu eksiğim varda
 

Enes

Üye
oo ben de lys ciyim beyler naber yaa
 

ismail

Üye
iyidir kardeş senden naber
 

ismail

Üye
seninki daha iyi bence

- - - Eklendi - - -

biyolojiyi tek geçerim derslerde zorluk bakımından
 

Enes

Üye
tamam da bölüm az işte bizde
 

M. tAHA

Üye
ayıptır soylemesi biodan 22 netim var toplamda 45
ben de calısacam ya ne yapalım artık
eşit agırlıkta zor ya 300 e yakın sair var dediler
 

ismail

Üye
ayıptır soylemesi biodan 22 netim var toplamda 45
ben de calısacam ya ne yapalım artık
eşit agırlıkta zor ya 300 e yakın sair var dediler

Biyoda 22 net mi? Sadece oha ve maşallah diyorum
Benin en iyi 12 net çıktı
Bak şimdi
mat 42
Geo 25
Fizk 18
Kimya 18
Biyo 12 =====> en iyi deneme sonucum
 

M. tAHA

Üye


Biyoda 22 net mi? Sadece oha ve maşallah diyorum
Benin en iyi 12 net çıktı
Bak şimdi
mat 42
Geo 25
Fizk 18
Kimya 18
Biyo 12 =====> en iyi deneme sonucum
sen daha ne isten bilader

benım mat geo en ıyı 53
fizik 16
kimya 4
bio 22
 

ismail

Üye
biyo istiyom
1 haftada biyo biter mi sence?
 

joker.lg

Üye

sen daha ne isten bilader

benım mat geo en ıyı 53
fizik 16
kimya 4
bio 22

kimya 4 mu ben bile 5 yapıyorum


- - - Eklendi - - -


bekar mi flört olmadı diyorsun temizim diyorsun e tanısalim o zaman ben hakan 19.5 yaşındayim ben önceden biriyle flört ettim ama lise 1 de simdi boşum hatayliyim üniversitede aynı yere düşebiliriz
 

KayraBey

Üye
Bu konu olmamış ama.Pelin'den telif hakkını aldınız mı? Görmesin sakın burayı
 

M. tAHA

Üye
biyo istiyom
1 haftada biyo biter mi sence?
bio kolay kardeşim merak etme 2 günde bitirirsin
tövbe bismillah sevdiğim var benım
Bu konu olmamış ama.Pelin'den telif hakkını aldınız mı? Görmesin sakın burayı
pelin affit ihanet ettik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...