TABLETİ NOKİA CİHAZA BAGLAMA YARDIM

Sponsorlu Bağlantılar

fatih_kutahya

fatih_kutahya

Üye
    Konu Sahibi
TABLETİ NOKİA CİHAZA BAGLAMA YARDIM
Arkadaşlar abiler kardeşler. Herkeze sesleniyorum bana bu konuda yardım edebilirmisiniz. Sizlerden ricam yardım edin bana. Konuyu ben şöyele açıklayacam = benim next tabloid_HR11-01A var. Birde 2 adet telefonum var biri N8 digeri ise 5800 xpresmüzik. Ben ikisinede joikuspot premium kurdum iki telefonuma iki telefonomu birbirine wifi den giriş yapıyorum internetten, ve birde n8 telefonumla aypon 5 telefonuda bagladım wifiden ama tabletimi baglayamıyorum denemedigim yol kalmadı. Ha birde tablate işlem yapılacakmı bilmiyorum. Şu anda n8 den internete girdim n8 telefonumu wifisini 5800 telefonuma bagladım. Ve oradan yazıyorum. Her iki hattımda internet paketim var birinde sınırsız internet var digerinde ise 1 gb internet var ama internete baglayamıyorum tableti. Bana bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. Konuyu yanlış yere açtım ise hepinizden özür dilerim.yönetimden tutunda yeni üyeye kadar. Kelime hatsıda olabilir kusura bakmayın. Beni bukonuda yardım edecek veyada böyle tablet kullanan arkadaş varsa haberlerinizi yazılarınızı bekliyorum. Hayırlı cumalar herkeze.selamalar ve sevgilerle. Birde herkezden benim için dua etmesini bekliyorum. Boyun fıtık ameliyatı oldum yeni çıktım hastaneden. Ve bende tüm insanlık için dua ediyorum ki hastaların duası gecermiş allah herkesin hastalara şifa dertlilere deva darda kalanlar ise hızır alhüsselamı yanına göndersin. Benden bukadar arkadaşlar abiler kardeşler bacılar. Yardımlaınızı esirgemeyin. [email protected] meil adresim banada burdan ulaşabilirsiniz. selamlar ve sevgilerimle.
 
Son düzenleme:


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Bu Yazıyı Başdan Aşaya Okuyan Varmi ?
 
fatih_kutahya

fatih_kutahya

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben mobilden girince böyle oluyor
 

fnldstntn

Üye
Malesef bağlanamazsın... Nokia cihazlar hotspotu ad-hoc alarak açıyor ve Androidin buna doğal desteği yok faka bağlanmanın yolları var internette android ad-hoc bağlanma diye araştırabilirsiniz...
 
fatih_kutahya

fatih_kutahya

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler deneyeyım bakalım kardeşKardeş denedim olmadı. Yinede teşekkürler ilgilendigin için. NEXT Tabloid_HR11-01A tablet için room atacam ama bulamıyorum. Nokia telefonu görsün Wifi den diye tabket. Joikusupot kurdum preminyum olmadı, ama 5800xpmüzikten wifiden giriş yaptım N8 ile 250 mg lık program indirdim iniyor ama tablet görmüyor. Habirde aypon 4s de girdi wifiden yoube ve googula baglandı. Şifreli şifresiz denedim tablette birşey yok. Bana bu konuda lütfen yardım.
 


Üst Alt