Boyutlarla ilgili sanki bir hata var gibi!
Sonuçta 4" dediğiniz, tablet değil de anca telefon olur zaten!
tabletler genelde iPad örneğinden yola çıkarak 10" 'e konumlanıyorlar.
arada birkaç tane 7" veya 8" tablet boyutlandırması var.
Android-in yeni üst versiyonu çıkana kadar da telefon ve tablet ayrımı devam edecek, hatta neredeyse hiç bir tablette telefon özelliği yok. Sadece ilk çıkanlardan ve ara boyut gibi olan 7"lik Samsung Galaxy Tab'ın telefon özelliği var! O da ilk çıkışı 1.600TL'lerde iken en son 950TL'lere kadar inmişti. Turkcell 10"lik yeni versiyonun reklamlarına başladı bile...
Samsung galaxy tab'ın p1000 versiyonu telefon özellikli, onun bir de p1010 versiyonu var, telefon özelliği çıkarılmış olarak.
p1000-in 2.el satışları 650~800 arasında değişebiliyor mesela...
Bu durumda, sanırım önce telefon mu tablet mi istediğinize karar ermeniz, sonrasında da boyutu net belirlemeniz gerekiyor.