t20 nasıl teledon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gazel14

Üye
    Konu Sahibi
t20 nasıl teledon
Arkdaşlar şu günlerde reklamlada çok sık görülen t20 telefonunu almak istiyorum ama kullanıılarına bir danışayım dedim acaba kullanınınz var ise bu telefonun
1) 3g si varmı bilmiorum reklamda fark edilmiyor
2) Özellikleri ve görünüşü bakımından nasıl merak ediyorum. lütfen yardımcı olunuz
 

manush

Üye
Türkcell'in internet sitesine bakmayı denediniz mi?



Sonuçta kampanya ve telefon ile ilgili detayları yazmışlar. "3G si var mı?" demişsiniz de ?!?!? ...
 
Gayet güzel telefon o fiyata en iyi telefonlardan biri.
 

gazel14

Üye
    Konu Sahibi
hm tşk arkdaşlar
 

adrianoo

Üye
t20 nın asıl seklı 3g var ama 2g yok
wildfire s ın en buyuk rakıbı olur
elıme aldıgımda malzeme kalıtesı pekte guven vermedı
 

gazel14

Üye
    Konu Sahibi
hm peki dikkata alcağım
 
Konu yeri burası değil.Açtığınız bu konuyu cep telefonları bölümüne açmanız lazım.Mesajı şikayet et'ten görevli kişiye söyledinizmi uygun yere taşınır.
 

gazel14

Üye
    Konu Sahibi
peki teşekkürler
 

Ocean258

Üye
kararsızım bu telefon hakkında hocam fıyatına gore ıyı gıbı yorumlarda cok,kendı kendıne kontur yedıgı ve şarjının baya az gıttıgı hakkında yapılan yorumlarda var.. ıyıce bı arastır derım ben hemen karar verme
 

S.c.k.N

Üye
Bana kalırsa o fiyata daha iyi telefon alınabilir. Genel olarak t20 iyi bir telefon olmadığı söyleniyor hatta Turkcell facebook sayfasında t20=hüsran yazanlar dahi vardı.
 

Ocean258

Üye
Bana kalırsa o fiyata daha iyi telefon alınabilir. Genel olarak t20 iyi bir telefon olmadığı söyleniyor hatta Turkcell facebook sayfasında t20=hüsran yazanlar dahi vardı.

aynen hocam bende cok yorum gordum bu şekilde.. telefon hakkında olumlu yorum yazan kişi sayısı baya az.. Bencede uzak dursun..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...