t-w3 sesize alma sorunu ??????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
noname101

noname101

Üye
    Konu Sahibi
t-w3 sesize alma sorunu ??????
:angry: arkadaşlar ben trident t-w3 kullanıyorum.

biri aradığında sesiz almayla ilgili bi ibare çıkmıyor bütün sayfaları gezdim formdaki fakat bişey bulamadım. sim kartılarımdan biri şirket hattı (tercih sebeblerimden biri çift sim) yoğun bir işle ugraşırken her aramaya cevap veremiyorum sesizede alamıyorum dın dın dın çalıp duruyor sinirimi bozuyor yumrugu üzerine vurup kıracağım bundan daha az ama öz özelikkli bitane nokia3310 falan alcam bitane bu gidişle................

sesize alınayan telefon yoktur herhalde ben bulamadım büyük ihtimal çok saçma olur çünkü

yazımda bir hata varsa kusuruma bakmayınn
 


asi_kartal_007

Üye
menü den ayarlar de sonrakullanıcı profilleri var orda gene sessiz falan filan var sessize gel özelleştirde ordan yap... böyle idi galiba.. kırcam diyorsun yazık o telefona :)
 
noname101

noname101

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle ilgilendiğin için sağol

fakat menülerde de bulamadım ve benim istediğim sürekli sesiz olması değil çaldığında istediğim zaman sesize alabilmek. bide şunu farkettim menülerdede yoksa şayet bi sinamaya falan gittiğimizde sürekli sesizede alamıyorsak kapatmak zorundaysak telefonu HEPDEN SAKAT bir çözüm yolu bulmalı bu işe ama nasıl ???
 

brlkyn

Üye
her telde olduğu gibi kare ye basılı tut tamamdır
 
noname101

noname101

Üye
    Konu Sahibi
her telde olduğu gibi kare ye basılı tut tamamdır


bu konudaki yardımından dolayı sağol şimdi telefonu sürekli sesize alıyorum tekrardan sağol

fakat biri aradığı an tefefon çalarken sorusuna bi cevap bulamadım hala bu konudada yardımlarınızı bekliyorummm
 

theyureklicocuk

Üye
sesse alma var ama yine de titsesim calıyor he buna da geek yok ekranı yere bakacak sekilde tut o zaman calmıyor
 

mrk_35_35

Üye
tam sessiz nasıl yapıcaz telefon titriyor kareye basılı tutup sessize aldm ama titriyor napmam lazım?

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar en son kendimce şöyle bir çözüm ürettim , ses kaydı yaptım sessiz ortamda ve bunu zil sesi yaptm
 
noname101

noname101

Üye
    Konu Sahibi
sesse alma var ama yine de titsesim calıyor he buna da geek yok ekranı yere bakacak sekilde tut o zaman calmıyor


arkadaşımda t-w2 var on da dediğin oluyor ama t-w3 de çok denememe rağmen yapamadım. arkadaş bayadır t-w2 kullnıyor o da baktı ama dediğini bulamadı :allalla: :vur
 
noname101

noname101

Üye
    Konu Sahibi
?? güncell
 
noname101

noname101

Üye
    Konu Sahibi
t-w3 almaaaaaaayyyyyyıııınnnnnnnn

--------------- Ekleme ---------------

adamlara mail attım değil cevap vermek ilgileniyoruz gibilerinden yalan bile olsa bir geri dönüş yapmadılar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt