noname101
Üye
t-w3 sesize alma sorunu ??????
arkadaşlar ben trident t-w3 kullanıyorum.
biri aradığında sesiz almayla ilgili bi ibare çıkmıyor bütün sayfaları gezdim formdaki fakat bişey bulamadım. sim kartılarımdan biri şirket hattı (tercih sebeblerimden biri çift sim) yoğun bir işle ugraşırken her aramaya cevap veremiyorum sesizede alamıyorum dın dın dın çalıp duruyor sinirimi bozuyor yumrugu üzerine vurup kıracağım bundan daha az ama öz özelikkli bitane nokia3310 falan alcam bitane bu gidişle................
sesize alınayan telefon yoktur herhalde ben bulamadım büyük ihtimal çok saçma olur çünkü
yazımda bir hata varsa kusuruma bakmayınn
arkadaşlar ben trident t-w3 kullanıyorum.biri aradığında sesiz almayla ilgili bi ibare çıkmıyor bütün sayfaları gezdim formdaki fakat bişey bulamadım. sim kartılarımdan biri şirket hattı (tercih sebeblerimden biri çift sim) yoğun bir işle ugraşırken her aramaya cevap veremiyorum sesizede alamıyorum dın dın dın çalıp duruyor sinirimi bozuyor yumrugu üzerine vurup kıracağım bundan daha az ama öz özelikkli bitane nokia3310 falan alcam bitane bu gidişle................
sesize alınayan telefon yoktur herhalde ben bulamadım büyük ihtimal çok saçma olur çünkü
yazımda bir hata varsa kusuruma bakmayınn


