SymDroid v1.1

Symbian 3 kullanıyorum sertifika hatasi veriyor bende sertifikalandirirsam olur mu acaba sertifikalandırma yi biliyorum çünkü inşallah olur
 
Tepkiler: eren yuksel
Unisigned olmasi kotu .s
harikasın ama pack 2 yi napacaz
 
Bu program ne işe yarıyor arkadaşım?
 
abicim güncelle$tirme hatasi diyor bi yardim edin
 

Mr.Pro

Üye
dostum herşey tamam ama sadece tek sorunum var şu tema belle topbarla uyumlu olmadı yani şu üstteki batarya ve şebeke göstergesi görüntüyü bozuyor onu bilgisayarsız halletmenin yolu varmı
no battery-signal pane.rmp çalışta tamam ama cfw kullandığımdan herhalde çalışmıyor
abicim güncelle$tirme hatasi diyor bi yardim edin
demekki kurulum sırasında kurulan programlar zaten telefonunda yüklü yüklü uygulamalara bak eğer symdroid yüklüyse sil öyle yükle
Bu program ne işe yarıyor arkadaşım?
symbian telefonunu az çok androide benzetiyor
 
Tepkiler: Gönüldaş
Evet hocam cfw kullandığınız için o yama çalışmıyor.Şurayı inceleyiniz alternatif bir çözüm https://www.maxicep.com/forum/konu/temalari-topbar-uygulamasina-uyarlama.690427/page-2#post-7763204
 

Mr.Pro

Üye
kardeş extra buton nerde ?????
tmm buldum türkçe halini ama senin attığın fotoğraftaki gibi nasıl olucak bilmiyorum
 
kardeş extra buton nerde ?????
tmm buldum türkçe halini ama senin attığın fotoğraftaki gibi nasıl olucak bilmiyorum
altta yazdım aslında ama biraz karmaşık yazmış olabilirım istersen direk kendi düzenlediğim temayi vereyim siyah tema