Symbian'ı Geri Getirebiliriz!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

PYTHONs

Üye
    Konu Sahibi
Symbian'ı Geri Getirebiliriz!
Aslında Symbian ı tekrar hayata getirecek olan bizler olabiliriz! Ve buna birinci nesil cihazlarda dahil!

Yapmamız gereken 30 kişi grup halinde Nokia'nın kendi sitesine, twitter ve facebook sayfasında 4 tane hesap açıp
Biz Symbian'ı ve 1. nesil cihazlara destek istiyoruz,Symbian a ilgilenilmesini istiyoruz,diğer OS lar biz istemiyoruz şeklinde yazılar yazacağız. Ama sadece Türkiye sayfalarında değil, Almanca , İngilizce ve (1 dil daha olsun onuda siz düşünün ) dillerin Google Translate aracğılı ile yazacağız. Böylece Nokia Symbian ı ne kadar desteklediğimizi , ne kadar Symbian kullanıcısı olduğunu anlar ve Symbian a dönüp güncelleme ve uygulama yağmuruna tutturabilir ve eski günlerine BİZ geri döndürebiliriz.
 
Yanlış Anlama Ama Moda Ve İşlemci Sıfır Bu Saatten Sonra Kimse Parmağını Yormaz
 
Tepkiler: ayran3883

PYTHONs

Üye
    Konu Sahibi
Yanlış anlamam canım ne anlıycam . Benimkisi bir umut sadece.
 

MrTech

Üye
Bu konu dışına taşınmalı bence. Ben destek çıkarım.
 

emreli01

Üye
Arkadaşalr kolay gelsin işiniz zor
 
Nokıa WİNDOWSPHONE'ye o kadar yatırım yaptı. Şimdi ondan dönüp Symbian'a geri dönmez. Boşuna uğraşmayın.

- - - Eklendi - - -

Bence Symbian'a yeniden destek yerine WP'ye daha fazla destek isteyin oyun oygulama zart curt
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Ve sonra rüyandan uyanırsın.. Yüz kişi değil bin milyon kişide olsa Symbian İşletim Sistemi Nokia dan çıktı artık..
 
Artık Symbian Bellle^ye düzeltme yazılımı bile gelmiyor.
 

MaxipmaN

Üye
yükleyin symbian for tr yi tamamdır c6 için
 

hurol1

Üye
İmkansız

- - - Eklendi - - -

İmkansız
 
s3 alana kadar symbian işletim sistemli telefon kullandım ama şuan geri gelsede kullanmam
 

resime tıkla
 

messevim

Üye
yani Nokia ne kadar symbian kullanıcısı olduğunu bilmiyor mu ki ? biliyordur tabii. milyon dolarlık yatırım yaptı Windows a . bu saatten sonra geri dönmez.

- - - Eklendi - - -


resime tıkla

çok abartılmış.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...