ayhan124
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hoşgeldin arkadaşım.Uygulamalar bölümüne sürekli gözat.Marketin ücretli uygulamaları paylaşılıyor.Uygulama yükledikçe elindeki canavarı daha çok seveceksin bundan hiç şüphen olmasın.
kayrabeyde istediğin her uygulamayı bulabilirsin hemde beleş
Symbian'dan Android'e geçmek terfi değil de daha çok kağnıyla gittiğin biryere uçakla gitmek gibi
selam arkadaslar bende symbian i birakmis biri olarak aranizdayim.tlf galaxy wonder.android i yeni yeni cozmeye basliyorum.Ama daha cok yol almam gerekiyor.cunku gercekten cok karisik bir sistem.bu arada galaxy wonder ics guncellemesi alacakmi.bu konuda bilgisi olan varmi.
Symbian'dan Android'e geçmek terfi değil de daha çok kağnıyla gittiğin biryere uçakla gitmek gibi
hayırlı olsun ben şmdilik symbian bırakmayı düşünmüyorum eğer hala bir şeyler yapılmazsa bir süre sonra ben de androide ve ya iosa geçeceğim
Ben wp7'ye yöneleceğim..
telefonum galaxy ace telefon elimde değilken iyi duruyor fakat kurcalayınca değiştirmeyi düşünüyorum! telefon sadece arama, mesaj, internet ve birkaç dandik oyun haricinde bi işe yaramıyor + kasması da cabası
evet arkadaşlar yıllardır kullandığım nokıa ve symbıana artık elveda.kesinlıkle markayı ve ışletım sıstemını kotulemıyorum.çağa ayak uyduralım dedım daha zengın ıcerklı oyunlar ve programlar,uygulamaları bol bır market,ama bır okadarda karmaşık bır sıstem ve telefon samsung galaxy s2 ile artık aranızdayım..symbıanın ustasıyken androıdın cırağıyım şımdılık..ama yardımlarınızla bununda kısa surede ustesinden gelırım umarım..hepınıze iyi forumlar..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?