Symbian'dan Android'e!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ikinci el bir s2 belki bulursun.
 
    Konu Sahibi
zaten SII kafayı taktığım bir cihaz / birde HTC XE ve HTC XL var bunlar nasıl sizce acaba?
 

klongs

Üye
arkadaşta htc sensation xe vardı fena değildi arada hafif takılmalar oluyordu
 

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap

değişim kararın için üzüldüm. e7 güzel cihaz. ben çok memnunum. symbian da kim ne derse desin kullanışlı bir sistem. özellikle belle ile daha da iyi oldu. fp1 özelliklerinide ekledim benim için canavar oldu. ama karar senin tabi. şimdiden hayırlı olsun.
 
    Konu Sahibi
teşekkür ederim lakin dediğim gibi şu an için durumum iyi olmadığı için değişim kararımı askıya aldım yani E7'm biraz daha benimle birlikte olcak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...