Symbian'a veda

zombaka

Üye
    Konu Sahibi
Symbian'a veda
şaka şaka android ölsun Symbian dan selam
 

gstahsn

Üye
symbianı nokia geliştirp devam etseydi yoluna güzel olurdu
 
symbian zaten öldü. çoktan toprağa verdik bile.
 

zombaka

Üye
    Konu Sahibi
ios ta ölsün Symbian sadece
 

SHS

Üye
Symbian ne

Unuttum
 
Tepkiler: -Heisenberg-

0MG90

Üye
Symbian öldü bitti neyini savunuyorsunuz hala
 

0MG90

Üye
Eskiye dönemezsin ama uzatmanın anlamı yok
 

ismail

Üye
Ben veda ettim gecen hafta