symbiana andronoid kurmak cfw

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NextWorld

NextWorld

Üye
    Konu Sahibi
symbiana andronoid kurmak cfw
symbiana kurulurmu hayır fakat cfw ile benzetilebilir değilmi bunuda cfw tsarımcılarına bırakıyorum yalnızca bir fikir sizce olmazmı olur bence
 


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
ofw editlerde ev ekranını değiştirip android gibi yapabiliyorsun zaten xperience cfw ye bakmanı tavsiye ederim :oke:
 
furkan5800

furkan5800

Üye
şahine ferrari motoru takmak gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet2085
lolaman

lolaman

Üye
:D bu iyiydi :d:
 
nghty2

nghty2

Üye
olmaz öyle şey
 
anılbaran

anılbaran

Üye
evet benzetilebilir.
 
u_cosar

u_cosar

Üye
olabilir
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Bence de benzetilebilir diye düşünüyorum.:oke:
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
bademe ceviz kabuğu takınca tadından yenmez :) denemedim gerçi
 
phasan

phasan

Üye
olur
 
serinaga

serinaga

Üye
Adam gibi oturup bir cfw hazırlansa, şıp demiş android'in burnundan düşmüş olur wallaaa ... Neden Olmasın ???
 

paix1984

Üye
olabilir symbiana android eklentisi nokia labs sybian gelistirme bölumune bir bakin derim ve nokia nin gelistiricileride bu aciklaqi kapatmaya calisiyor ama bildigim kadariyla sybian gelistiricilerden biri symbianda acik bulmus ama anna ve bellede nokia bu aciklari kapatmis bilginize arz ederim nokia labs ingilizce dilindedir gelistiricilerden haberler bölumune bakin
 
ozakin70

ozakin70

Üye
olabir yani olmalı bence sonuçta pardüs yüklü pc ye win7 atılabiliyor
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
olur niye olmasın :P
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt