benim 3650 telefonum war. gecen gunprogram oyun falan yuklerken birden telefon restart attı kendiliğinden. ve daha sonra acılmadı. tam pin kodunu soracağı anda tekrar restart atnya ba$ladı ve 3. restart dan sonra da kapandı. hafıza cıkarttım, olmadı. guvenli mod da acmayı denedim olmadı. yeşil+3+* tuşlarına basarak hard format atmayı denedim olmadı. bugun telefoncuya goturdum ( onlar telefonun flash ını silip symbian dosyalarını tekrar dan yukluyolar ) yok telefon programı kabul etmedi dediler başka programlar deniyolarmı$ fln fln..
bu konuda bilgisi olan arkada$lar warsa lutfen bildiklerini yazsınlar. belki bolece sorunu cozebiliriz.
herkese iyi ak$amlar.