SYMBIAN Swype 2.1.4 Split screen With Gravity Keyboard Mod

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
SYMBIAN Swype 2.1.4 Split screen With Gravity Keyboard Mod
Forumda Gravity tarzı klavye isteyenler vardı. umarım işinize yarar.
Türkce desteklememektedir.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: mkarahanlı, n000k, MEHMET ÇİFTÇİ ve 1 kişi daha

Tuba

Üye
Teşekkürler...
 
Işımı görüyor.Teşekkurler
 

n000k

Üye
teşekkürler.. bu modu arıyordum..
 

jatvalca

Üye
bu güzel oldu.lakin bellenin qwert klavyesi (dikey) çok küçük başka harflerede basıyosun
emeğe saygı teşekkürler kardeş
 

cyber

Üye
Turkce lazim bana open failed turkish diyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...