Symbian ölümü kesinleşti!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Topal Pire

Topal Pire

Üye
Zaten 2016 yılına gelince büyük ihtimalle Lumia 920 şimdinin 5800'ı olur. Yani kimse Symbian kullanmaz.
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
zaten 2016ya kadar symbian kullanan kalmaz
 
Zaman_yolcusU

Zaman_yolcusU

Üye
suan 5800 bana göre androidden kat kat iyi :)
 
hikmet366

hikmet366

Üye
hiç bir şey olmaz ;D
 

MaxipmaN

Üye
kalbimizde yaşıyor symbian :d: herşeye rağmen c6-01 ile iyi anılarım oldu olmaya da devam edecek 2 sene daha satmam ben bu telefonu
 
pissed26

pissed26

Üye
arkadaşlar destek veriliyoduda ne değişiyodu hanginiz cihazınızı romlamadan symbian telefonunuzdan keyif alabiliyodunuz cerdikleri destek fasa fiso desteklerdi zaten 2 sene sonrasına bugünkü s3lerin iphone 4slerin lumia 920 lerin yüzüne bakılmaz ki bizim symbıanlarımızı çöpe atsak çöp kabul etmez duruma gelir ileriyi düşünmeyin anı yaşayın keyif alın:çay:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
arkadaşlar destek veriliyoduda ne değişiyodu hanginiz cihazınızı romlamadan symbian telefonunuzdan keyif alabiliyodunuz cerdikleri destek fasa fiso desteklerdi zaten 2 sene sonrasına bugünkü s3lerin iphone 4slerin lumia 920 lerin yüzüne bakılmaz ki bizim symbıanlarımızı çöpe atsak çöp kabul etmez duruma gelir ileriyi düşünmeyin anı yaşayın keyif alın:çay:

;) :oke:
 
anisti

anisti

Üye
olsun iyi tarafından bakım daha 3 yıl var bence bitmez ya
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
3 yıla kadar ohoo
 

IntelLEGEND Boy

Üye
Başımız Sağolsun! :( Ama bir türlü ayak uyduramadı Androidle IOS'a beklenen bir olaydı... :bye:somuru:
 
umitgul18

umitgul18

Üye
N8 e verilen paralara yazık :(
2016 ya kadar kim öle kim kala androide geçmenin tam zamanı bence !!!!!!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt