bu instagramı belki yazdan beri bekliyordum, neyseki 1 hafta önce s4 mini ye geçtim. gırıorsun play'e çat çat hemen onunde ınstagram bos ıs oldugunu farkettım
bu saatten sonra kimse kimseye umut bağlamasın instagrammış symdroidmiş 15 gün sonra mağaza kapatılıyor bu saate kadar satışa sunulmadıysalar bu saatten sonra hiç sunulmazlar.
iptal olduğunu belirtmiştim. Symbian uygulama dönemini kapattım mecburen. Yayınlanmış olan uygulamalarımın bir kısmı ücretsiz yayınlanmaya devam edecek. Ben de artık wp8 platformu için uygulamalar yazmaya devam edeceğim.
iptal olduğunu belirtmiştim. Symbian uygulama dönemini kapattım mecburen. Yayınlanmış olan uygulamalarımın bir kısmı ücretsiz yayınlanmaya devam edecek. Ben de artık wp8 platformu için uygulamalar yazmaya devam edeceğim.