İpucu Symbian Instagram

akinorta

Üye
akın abi efekt önizlemesi yapılamıyorsa en azından efektlerin olduğu kareler biraz büyük olsa da neyi yaptığımızı görsek

60x60 piksel büyüklüğünde ne efekti olduğunu gösteren resim mevcut. Uygulama yayınlanma aşamasına gelince (çok kısa bir süre sonra) tüm detayları videoları ve ekran görüntülerini yeni bir başlık altında paylaşacağım...
 
Tepkiler: arslanla

akinorta

Üye
Ölü platformu yaşatmaya çalıştığın için teşekkürler. Umarım uygulamanın sonuçlarından memnun olursun/oluruz.

kullanıcılar memnun olacak ama ben memnun olamayacağım. Korsan işi epey zora sokuyor. Aslında iptal etmiştim ama bu kadar emeğim boşa gitmesin dedim. Son uygulamam olsun bu da...
 
Tepkiler: arslanla

magnumxx

Üye
kesin bir yayınlanma tarihi veremezmisiniz? görünüşe göre yine en az 1 haftası var gıbı anlıyorum konusmalarınızdan, bir de aklınızda illaki ücretin ne kadar olacağıda şekillenmiştir? not : ücretin ne kadar olacağı önemli değilde, ne zaman çıkacağının ne kadar erken olması önemli
 
Tepkiler: arslanla

akinorta

Üye
dediğin gibi en fazla 1 hafta sonra yayınlanır. Ücret ise TL cinsinden 3,99 ya da 4,99 olacak.
 
Tepkiler: arslanla
akınorta android için calıssan daha iyi mevkide olursun bence symbian öldü.
 

magnumxx

Üye
şu an mağazada yayınlanmasınımı bekliyoruz, yoksa henüz oraya koymadınızmı?
 

akinorta

Üye
Henüz göndermedim yorum silme işlevi ve bir takım yönlendirmeler eksik. Sınav haftasındayım maalesef gecikecek yine
 
neyse geç çıksın da tam çıksın.kolay gelsin sana
 
Nokianın bitirmiş olduğu bir platformda uygulama çıkarmaları saçma olur
 
Burada belki yuzlerce hala symbian kullanicisi varken kimsenin emeklerini bu laflaari kullanman sacma olur kardesim
hayır bende symbian kullanıyorum(n8-00) sorun orda değil, sorun kullandığımız telefonun artık bitmiş olmasında symbianın nokia kullananlara yapmış olduğu haksızlıkta...
 

esokmen

Üye
hayır bende symbian kullanıyorum(n8-00) sorun orda değil, sorun kullandığımız telefonun artık bitmiş olmasında symbianın nokia kullananlara yapmış olduğu haksızlıkta...
Tabi ki haksizlik dogru haklisin. Ama arkadasin hevesini kirmana gerek yok.
 
yanlış anlamışsınız amacım öyle bir şey değildi
 
Artık insanlar ANDROİD kullanmaya başladı SYMBİAN pek rağbet görmüyor. Bakalım neler olacak.
 

magnumxx

Üye
bi ay daha 701'i kullanmama bahane olucak bu programı bekleyişe devam, ocakta iphone 5s veya lg
 

cihat04

Üye
instagram ne işe yarıyor ki.benim fotoğraflarımı millet niye görmek istesin