Symbian gitti android geldi

    Konu Sahibi
Symbian gitti android geldi
5800a son verip galaxy trend plus s7580 aldım gayet memnunum [emoji2]
 
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanı dilerim arkadaşım ama bugün android gitti ama yarın bir başka sistem mutlaka gelecektir. Teknoloji sınır tanımıyor işte tam bu noktada gördüğün gibi ürünleri de etkiliyor. Bugün yeni dediğimiz teknoloji yarın eskiyor.
 
Hayırlı olsun güle güle iyi günlerde kullan inşallah.
 
    Konu Sahibi
Sağolun Teşekkürler
 

0MG90

Üye
Hayırlı olsun
 
Artık seni android bölümünde bol bol görürüz.
 
Bende androidi bırakıp androide geçmeyi düşünüyorum.
 

Emip

Üye
Hayırlı Olsun Kardeşim güle güle kullan
 

MaxipmaN

Üye
hayırlı olsun güle güle kullan
 
    Konu Sahibi
Tapatalk imzam gözüküyor mu
 
    Konu Sahibi
Ben Tapatalk a geçtim diye mi yaptı