CilginTurk1
Üye
-
Konu Sahibi
-
süpermişbide bu telefonu usb den depolama modunda nası bağlıycam takdıgımda direk ovi suite ile bağlıyor galiba c hafızayı göremiyorum sadece hafıza kartını goruyor
kardeş bu shazam ful sürümmü ?
yenı lınkmı bu
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu
- - - Eklendi - - -
bide bu fw nin encok dokunmatik hassassiyetini seviyom rezistife göre güzel
rom patcher yamaları aktif olmuyor. neden olabilir?
Aynen Öyle link o. O dokunmatik için az uğraşmadım
senin verdiğin dosyalarla flashladım ama yamalar aktif olmadı. açıkcası rom patcher'ın görünmemesi çok kötü olmuş örneğin landscape modu vardı mod klasöründe göremedim. isteğe göre değiştirilebilseydi daha iyi olurdu diye düşünüyorum. ellerine sağlık. güzel fw, font değişmiş dikey klavyede tuşlar büyümüş. busy app simgesi değişmiş. whatsapp açma kapama uygulamasının yüklü gelmesi kullanmayanlar için kötü olmuş. bi kaç tane uygulama da var tabii.
şuana kadar kullandığım en iyi fw. ama güncelleştirmeden sonra daha sade, fazla değişmeyen bi fw bekliyodum. kullanmaya devam edicem. şu yama sorununu da halledebilirsem
Valla bilmiyorum yamalar nasıl aktif olmaz bu kadar kişi yükledi onlarınki aktif oldu ilnginç senin c hafızan kaç ?
hocam gene süper bir iş çıkarmışsın beklediğimize değdi gerçekten.Olumlu taraflarını yazmıyorum çünkü çok fazla eksik gördüğüm tarafları yazayım: 1.Rom Patcherin olmaması kötü olmuş yamaları kendi isteğimize göre kullanırdık. 2.Önceki cfwde de söylemiştim tamam demiştin ama bu font olayı.Benim gibi orijinal tarayıcıyı kullananlar için büyük sıkıntı sitelerde yazılar okunmuyor boyutu büyütünce de çok kullanışsız oluyor.Piyasada font değiştirme programları var ama orijinal fontu bulamadım bulabilirsen süper olur. 3.Son olarak ev ekranı teması olarak ben rehber çubuğunu kullanıyordum eminim benim gibi birçok kişi vardır onu bulabilir miyiz ya da güncelleme ile tekrar getirir misin. Hocam şahsi birşey istemedim herkes için sorun olabilecek konulara değindim.Normalde cfwleri hiç sindirmem tasvip etmem ama seninki bi başka
hocam gene süper bir iş çıkarmışsın beklediğimize değdi gerçekten.Olumlu taraflarını yazmıyorum çünkü çok fazla eksik gördüğüm tarafları yazayım: 1.Rom Patcherin olmaması kötü olmuş yamaları kendi isteğimize göre kullanırdık. 2.Önceki cfwde de söylemiştim tamam demiştin ama bu font olayı.Benim gibi orijinal tarayıcıyı kullananlar için büyük sıkıntı sitelerde yazılar okunmuyor boyutu büyütünce de çok kullanışsız oluyor.Piyasada font değiştirme programları var ama orijinal fontu bulamadım bulabilirsen süper olur. 3.Son olarak ev ekranı teması olarak ben rehber çubuğunu kullanıyordum eminim benim gibi birçok kişi vardır onu bulabilir miyiz ya da güncelleme ile tekrar getirir misin. Hocam şahsi birşey istemedim herkes için sorun olabilecek konulara değindim.Normalde cfwleri hiç sindirmem tasvip etmem ama seninki bi başka
90.2 mb . yeniden flashladım, hafıza kartını biçimlendirdim yeniden format attım ama aynı.
arkadaşlar sizinde mobile faceboook tan çıkış yaptığınız halde facebook hesabınız bi 10 dk felan açık kalıyormu ?
Bide youtube flash desteğiniz çalışıyormu ?
çok güzel olmuş
Shazam ben kurdum bilmiyomShazam kuramıyorum. Dahili bileşen diyor.
kullandığın modları bana atabilirmisin ?
Shazam kuramıyorum. Dahili bileşen diyor.
hocam font olayını keşke daha iyi açıklasaydın 2 format 1 flash attım olmadı kendin bi yapmaya çalışsana
Shazam ben kurdum bilmiyom
- - - Eklendi - - -
BİŞE DİCEM ROMPATCHER E GİRCEKTİM ROMPATCHERİ BULAMADIM TEKRAR YÜKLEYİM DEDİM DAHİLLİ DİYOR NAPCAM
o uygulama zaten var diyor annlamadım yükledimde
- - - Eklendi - - -
değiştir diyim dur
- - - Eklendi - - -
kurduktan sonra neereye gidiyor adı falan ne kurulunca bulamıyom
- - - Eklendi - - -
gelmedıgıne gore soldan sağa yapınca yok galiba
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?