Symbian Belle

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Symbian Belle
http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-yazi-ekran-dil-araclari/ilko-tsenov-belle-shell-v1-01-0-symbian-1-signed-603614-yeni-mesaj.html
Arkadaşlar İşte Bu "Belle Shell indirdim ve Yükledim.Fakat bu otomatik açılmıyor ben manual olarak açıyorum ve ayrıca "Belle Shell"deki herhangi bir Uygulamadan çıkınca Telefon Eski Haline Geliyor.Ben bunun otomatik açılmasını istiyorum yardımcı olur musunuz ?
 
jbak taskman yükle oradan oto başlata koy.otomatik olarak açılır o zaman.oto başlata koyma özelliği olan program daha vardı ama hatırlayamadım adını.
 
Programın içinde otomatik başlat seçeneğinin olması gerekir
 
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar ama bende zaten otomatik başlatmaya yarayan program var powerboot adı. Ama bu programda otomatik başlatma listesi var ama telefon açılırken otomatik başlatılsın mı diye soru soruyor evet demezsen açılmıyor benim istediğim hiç soru sormadan kendiliğinden açılacak .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...