symbian belle sonrası rehber

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

crackzz

Üye
    Konu Sahibi
symbian belle sonrası rehber
arkadaşlar symbian bellayı kurmadan önce soft format attım ama format atmadan önce ovi senk ile senkronize ettim rehberi sonrada symbian bellayı kurdum ama rehberi geri getiremiorm senkronize et dediğimde gerçekleştirilemedi hatası alıyorum lütfen yardım edin tüm rehber silindi
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
dostum rehberden ayarlara gir gösterilen hafızayı sim yap belki bulur
 

crackzz

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeşim sim kartında yoktu telefon hafızasında kayıtlıydı hepsi nebiçim iş anlamadımki ya

----------Eklendi 08.02.2012 @ 00:09:17 ---------- Yazıldı 07.02.2012 @ 23:36:22 ----------

arkadaşlar yardım edicek kimse varmı
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Bende sorun yok. İşlemde bi hata yapmışsındır :(
 
ciwan__47

ciwan__47

Üye
bilgisayarda bluetooth varsa eslestir bluetootha rehberi al.. Veri aktarmayla oluyordu sanırım..
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Nokia suite e baktığında rehberini görebiliyor musun? göremiyorsan senkronize ederken bir sorun çıkmış demek ki :S keşke formattan önce senkronizasyonu tekrar kontrol etseydin :(
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
Bilgisayara sekronize etmişsen ordan ovi aracılığıyla tekrar aktarman gerek
 
_ardaa

_ardaa

Üye
senkronize yerine keşke rehberi yedekleseydin, nokia suite senkronizasyon ayarlarına gir çakışma yönüne bak.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
senkronizasyon yapmışsındır umarım gerçkten..soft format öncesi diyorsun çünkü. senkronizasyonda internet sunucusuna yedekliyor rehberi. bir de hafıza kartında rehber yedekleme var.oradan yapmadın umarım.yoksa formatla birlikte gitmiştir rehberin malesef. şöyle dene. adresinden rehberini bilgisayarına indir. zipli dosya olarak gelecek.oradan da telefonuna atarsın nokia suite ile
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt