symbian belle sistem hatasI!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mustyaky

mustyaky

Üye
    Konu Sahibi
symbian belle sistem hatasI!
beyler c6_01 ime belconun cfw sini yukledim. sonra gayet guzel program felan yukluyodum ama sarj cok cabuk bitiyodu. sonra dedim bi soft atiyim dedim attim. cok sukur sarj sorunu gitti. ama bu seferde onceden magazadan yukleyebildigim bazi programlari yuklerken tam yuklemenin sonunda sistem hatasi diye bi uyari geliyo. ama bu uyari arka pland yuklenen programlarda gelmiyo. sadece ekrana yukleme hazirlaniyor yukleme tmamlaniyor gibileri geldiginde hata veriyo . anlatabildiysem ve anladiysaniz bi cozum onerisi sunarsaniz sevinirim. simdiden tesekkurler.
 


farukbekl

farukbekl

Üye
adı üstünde cfw orijinal yazılım yükle o zaman sağlam olur.. öyle herkesin cfw sini kullanma.. kurtuluş40 dayının cfwsini yükle o sağlamdır. bir de yabancı sitelerden bak.. onu yükle.. kendi ülkenin rofs2 sini göster phoenixte birde öyle dene..
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
qt sorunu var.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
orjinal fw her zaman iyidir :good:
 
mustyaky

mustyaky

Üye
    Konu Sahibi
adı üstünde cfw orijinal yazılım yükle o zaman sağlam olur.. öyle herkesin cfw sini kullanma.. kurtuluş40 dayının cfwsini yükle o sağlamdır. bir de yabancı sitelerden bak.. onu yükle.. kendi ülkenin rofs2 sini göster phoenixte birde öyle dene..
hocam afedersin ama belco kendini c6-01 e cfw yapmaya adamış birisi. yani öyle kötü cfw yapanlardan değil. biliyorum kurtuluş abi sağlam cfw yapar n8 e çok güzel cfw ler yapıyo . kurtuluş abi n8 e nasıl sağlam cwf yapıyosa belco da c6-01 e yapıyo . hem sorun başta yoktu soft formattan sonra hafıza kartının biçimlendirdikten sonra oldu. sadece bi çözümü varmıdır diye sormak istedim. böyle yapanları kötüleyerek bir yere varılmaz.
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye

aynen qt de problem var. Aynı cfw yi tekrar flashla. Olmadı başka cfw yada orjinal fw ye dön. Bu arada belco2 ye laf yok. Adam kıral cfw yapıyor. Elinde c7 olmamasına rağmen bana özel cfw yaptı ve o kadar cfw denediğim halde beğenmeyip geri belco2 üstadın yaptığı cfw ye döndüm.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
mustyaky

mustyaky

Üye
    Konu Sahibi
neyse çok büyük sorun olmazsa gerek yok şimdi flasha. ama youtube downloader da yaptı bunu kötü bi durum :S
 
farukbekl

farukbekl

Üye
hocam afedersin ama belco kendini c6-01 e cfw yapmaya adamış birisi. yani öyle kötü cfw yapanlardan değil. biliyorum kurtuluş abi sağlam cfw yapar n8 e çok güzel cfw ler yapıyo . kurtuluş abi n8 e nasıl sağlam cwf yapıyosa belco da c6-01 e yapıyo . hem sorun başta yoktu soft formattan sonra hafıza kartının biçimlendirdikten sonra oldu. sadece bi çözümü varmıdır diye sormak istedim. böyle yapanları kötüleyerek bir yere varılmaz.
belconun yazılımlarını da biliyoruz kardeş merak etme... kendisi denemeden sürüyor piyasaya..
 
farukbekl

farukbekl

Üye
ne olursa olsunc6-01 için en iyisini o yapıyor yinede.
iyi kardeş.. sen kullan.. nokia e6 için belle çıktı dedi.. kendisi denemeden forumda yayınladı. meğerseki portlanmış firmwareymiş. usb tanırmada n8 görüyor telefonu.. neyseki kurtulduk belconun symbian bellesinden. downgrade için bir hafta uğraşmıştım. sonunda bulduk..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt