mustyaky
Üye
symbian belle sistem hatasI!
beyler c6_01 ime belconun cfw sini yukledim. sonra gayet guzel program felan yukluyodum ama sarj cok cabuk bitiyodu. sonra dedim bi soft atiyim dedim attim. cok sukur sarj sorunu gitti. ama bu seferde onceden magazadan yukleyebildigim bazi programlari yuklerken tam yuklemenin sonunda sistem hatasi diye bi uyari geliyo. ama bu uyari arka pland yuklenen programlarda gelmiyo. sadece ekrana yukleme hazirlaniyor yukleme tmamlaniyor gibileri geldiginde hata veriyo . anlatabildiysem ve anladiysaniz bi cozum onerisi sunarsaniz sevinirim. simdiden tesekkurler.

