Symbian belle klavye isteyen programlar çalıştırılır mı?

Sponsorlu Bağlantılar

imparatorejder

Üye
    Konu Sahibi
Symbian belle klavye isteyen programlar çalıştırılır mı?
Merhaba forumda yeniyim bu yüzden doğru yerde konu açtığımdan emin değilim.Sanal klavyeyi bütün programlarda açık tutmanın yolu var mı ?
 


Üst Alt